ישן

חברת רוזמרין מטעמים ים תיכוניים מעוניינת לקדם שיווק של מוצר חדש. קברניטי החברה החליטו לבחון יעילות של שתי אסטרטגיות שיווק שונות: 1. יצירת קשר עם תכניות בישול שונות ומתן חסות לתכנית, כך יופיעו המוצרים בתכנית הבישול וייחשפו לקהל הרחב 2. פרסום של מוצר ישן במחיר מבצע, ולאחר שאנשים ירכשו את המוצר הזול, להציע להם את המוצר היקר יותר. באילו טכניקות השפעה מדובר?

done
by Yuval Sabag
נערך  Oct 19 '22 - 04:45 Yuval Sabag
visibility   חדש

* השאלה נוספה בתאריך: 26-06-2021