Rotem Sokolovsky0 נקודות ·
יותר מ-6 חודשים
( תגובות)
מוניטין: 45
תא הבעירה הוא שקע כדורי בחלק העליון של הבוכנה.
כיוון סילון הדלק משיק לפני התא, הסילון פוגע בדופן התא והדלק "נמרח" על הדופן בצורת שכבה דקה.
בתא קיימת מערבולת עם עוצמה חזקה אשר "גוזרת" שכבה אחרי שכבה את הדלק מהדופן. תהליך הבעירה מבוקר ע"י תהליך האידוי.
Omri Ziv0 נקודות ·
יותר מ-6 חודשים
( תגובות)
מוניטין: 75
מצגת 7 שקופית 5
חלקי יחסי של שאריות הגזים ממחזור הקודם עולה כאשר יחס הדחיסה עולה
Rotem Sokolovsky1 נקודות ·
יותר מ-6 חודשים
( תגובות)
מוניטין: 45
ערך קלורי של דלק מסוים מוגדר ככמות החום הנפלטת במהלך הבעירה של יחידת מסה של הדלק כאשר הדלק נשרף במלואו ותוצרי הבעירה הוחזרו למצב התרמודינמי (לחץ וטמפ') של המגיבים.
ערך עליון- יוצאים מנקודת הנחה שאדי המים נוצלו בתהליך הבעירה התעבו לגמרי והחום הכמוס באדי המים חזר בלואו
ערך תחתון- יוצאים מנקודת הנחה שתוצרי הבעירה מכילים אדי מים ואנרגיית החום של אדי המים לא נוצלה.
*במנועים הערך הרלוונטי הוא ערך קלורי תחתון*
Dolev Papo0 נקודות ·
יותר מ-6 חודשים
( תגובות)
מוניטין: 106
מצגת 3 שקופית 20
במנועי דיזל שליטה בעומס נעשית ע"י כמות אוויר הנכנס לצילינדר בלבד
Rotem Sokolovsky1 נקודות ·
יותר מ-6 חודשים
( תגובות)
מוניטין: 45
שסתום היניקה ייסגר אחרי נקודה מתה תחתונה כדי לנצל את הלחץ הדינמי של האוויר. אם ייסגר מוקדם מדי דחף האוויר לא ינוצל עד הסוף. אם ייסגר מאוחר מדי תתרחש זרימה חוזרת לסרעפת היניקה (Back flow).