Rotem Sokolovsky0 נקודות ·
יותר מ-6 חודשים
( תגובות)
מוניטין: 45
הסכנה העיקרית היא במקר השל הצתה מוקדמת. הפסק ונצילות המנוע יורדים משמעותית. בנוסף התופעה גורמת לעליה תלולה בלחץ בתוך הצילנידר עוד לפני הנקודה המתה העליונה, אשר מביאה למאמצים גדולים בחלקי המנוע.
במנוע דיזל כמות האוויר הנכנסת לצילינדר כמעט לא תלויה בעומס המנוע
Rotem Sokolovsky0 נקודות ·
יותר מ-6 חודשים
( תגובות)
מוניטין: 45
נצילות תרמית גבוהה יותר והמנוע יותר חסכוני.
זה נובע מהעובדה שלמנוע דיזל יחס דחיסה גבוה יותר. יחס הדחיסה במנוע בנזין מוגבל ע"י הופעת נקישות, כאשר יחס הדחיסה במנוע דיזל מוגבל ע"י שיקולי חוזק ומסת המנוע.
לטיפה עם קוטר סאוטר אותו יחס נפח / שטח פנים כמו לכל התרסיס