Discuss, Learn and be Happy דיון בשאלות

help brightness_4 brightness_7 format_textdirection_r_to_l format_textdirection_l_to_r

לפי הגישה הקונסטרוקטיביסטית:

1
done
by
מיין לפי
by Yuval Sabag
Yuval Sabag 2 נקודות · יותר מ-6 חודשים
מוניטין: 445
הגישה הקונסטרוקטיביסטית: בונים מחדש את המציאות. לא שאנחנו רואים את המציאות, אלא בונים את המציאות על סמך מה שיש במציאות ועל סמך ידע שאנחנו מביאים איתנו
by

אפשור:

1
done
by
מיין לפי
by Manuel Ruffieux
Manuel Ruffieux 0 נקודות · לפני 4 חודשים
מוניטין: 270
מה זה הגישה האקולוגית איזה המצאה
by
by Guy Amzaleg
Guy Amzaleg 0 נקודות · לפני 4 חודשים
מוניטין: 1
חחחחח Up-Bottom( Ecological – )מדברת על פירוש הסביבה שמתבסס על מידע שקיים בסביבה. נקראת גם הגישה האקולוגית והוצעה על ידי Gibsson. גישה זו מדגישה את חשיבותם של הרמזים הקיימים בסביבה כדי שנבין את מה שאנחנו רואים.
by

תאוריית הגשטאלט:

1
done
by
מיין לפי
by Ron Keller
Ron Keller 0 נקודות · יותר מ-6 חודשים
מוניטין: 95
למה גם ב' חלק מהתשובה איפה זה רשום?
by
by Niv Shirazi
Niv Shirazi 5 נקודות · יותר מ-6 חודשים
מוניטין: 1202
סעיף ב: "בגירויים של מערכת הראיה -­ רואים דברים בצורה שהיא למעשה מבוססת על כמה עקרונות, כנראה אבוציונוליות -­ שהמוח אוהב להתאמץ כמה שפחות." עמוד 33 בסיכום. סעיף ג: עקרון הקרבה. סעיף ד:עקרון הדמיון. למה לא א': כי גשטאלט אומרת כי סכום החלקים שונה מהכלל.
by
by Ron Keller
Ron Keller 0 נקודות · יותר מ-6 חודשים
מוניטין: 95
חריף שלך תודה אחי!
by
by Amir Feldman
Amir Feldman 0 נקודות · יותר מ-6 חודשים
מוניטין: 453
לא הצלחתי להבין את הסתירה של א', אבל מהמצגת "דגש על תפישת כל הגירוי (אינטגרציה) ולא על חלקים בודדים שלו" הבהיר לי את זה בצורה טובה יותר
by

ידע בסביבה:

1
done
by
מיין לפי
by Liza Fridman
Liza Fridman 4 נקודות · יותר מ-6 חודשים
מוניטין: 45
מה?
by
by Maayan Elgamil
Maayan Elgamil -5 נקודות · יותר מ-6 חודשים
מוניטין: 5
יש במצגת 3-ב' שקף 25, טבלה שמסבירה את ההבדלים בין זיהוי והיזכרות - לדעתי - לא בטוח - זיהוי זה בעצם תוצאה של ידע בסביבה, בעוד שהיזכרות זה ידע בראש.
by

כאשר נכנסים לכיתה וסורקים פרצופים בחיפוש אחר מישהו מסויים זהו?

1
done
by
מיין לפי
by Daniel Margalit
Daniel Margalit 14 נקודות · יותר מ-6 חודשים
מוניטין: 515
קשב סלקטיבי/בררני – סריקת הסביבה לאיתור מידע מסוים. מחפשים משהו שאנו יודעים מהו קשב ממוקד – התקדמות במקור מידע אחד והתעלמות מאחרים קשב מתמשך – לאורך זמן (תצפיתנים/בקר תעופה – יעבדו במשמרות מוגבלות) קשב מחולק – בין מס' מקורות מידע.
by

כאשר בן אדם נוהג ומשתמש בדיבורית במקביל:

1
sentiment_very_satisfied
by
מיין לפי
by Amir Feldman
Amir Feldman 0 נקודות · יותר מ-6 חודשים
מוניטין: 453
מה הכוונה בחלוקת קשב?
by
by Yuval Sabag
Yuval Sabag 0 נקודות · יותר מ-6 חודשים
מוניטין: 445
לדעתי הכוונה לסוג קשב של קשב מחולק
by

משתמשים מנסים:

1
done
by
מיין לפי
by Aviv Melnik
Aviv Melnik 1 נקודות · יותר מ-6 חודשים
מוניטין: 248
למה אבל ב׳ לא ? גרף בעמ׳ 47 בסיכום הגדול.
by
by Lee Joe Barak
Lee Joe Barak 0 נקודות · יותר מ-6 חודשים
מוניטין: 1157
ב' לא נכון גם? (2021)
by
by Ron Tyntarev
Ron Tyntarev 2 נקודות · יותר מ-6 חודשים
מוניטין: 75
המטרה העיקרית של המשתמשים זה לצמצם את המאמץ. בפועל מה שייקרה זה שהדיוק גם יעלה אבל זאת לא המטרה שלהם.
by

שימושיות:

1
done
by
מיין לפי
by Daniel Margalit
Daniel Margalit 2 נקודות · יותר מ-6 חודשים
מוניטין: 515
בשאלה אחרת רשום ששימושיות אינה תכונה של המערכת. מישהו יודע מה נכון?
by
by Ariel Kamar
Ariel Kamar 4 נקודות · יותר מ-6 חודשים
מוניטין: 61
שימושיות תכונה רבת מימדים: קל ללמוד, קל לשימוש, קל לזכור, מעט טעויות, שביעות רצון.
by

מה מהבאים אינו למידה אקטיבית?

1
done
by
מיין לפי
by Omer Talmi
Omer Talmi 9 נקודות · יותר מ-6 חודשים
מוניטין: 1
שאלנו את המרצה, התשובה היא ג+ד
by
by Rotem Grimberg
Rotem Grimberg -3 נקודות · יותר מ-6 חודשים
מוניטין: 488
תוקן מד' לג+ד
by
by Danit Inzua
Danit Inzua 5 נקודות · יותר מ-6 חודשים
מוניטין: 145
אבל במצגת 7 רשום "ניסוי וטעייה- למידה משגיאות" זה אותו דבר.. (מופיע תחת למידה אקטיבית)
by
by Daniel Margalit
Daniel Margalit 6 נקודות · יותר מ-6 חודשים
מוניטין: 515
מוזר, גם לדעתי התשובה היא ד'. במצגת מוגדרות 3 צורות למידה: למידה מאנלוגיות למידה מהדרכה למידה אקטיבית (1. ניסוי וטעייה-למידה משגיאות 2. נתמכת ע"י ידע בסביבה)
by
by Moran Shimshila
Moran Shimshila 1 נקודות · יותר מ-6 חודשים
מוניטין: 25
זה לא רק תשובה ד? במחברת כתוב תחת למידה אקטיבית: ניסוי וטעיה- למידה משגיאות
by
by Niv Shirazi
Niv Shirazi 1 נקודות · יותר מ-6 חודשים
מוניטין: 1202
למה זה גם ג'?
by
by Niv Shirazi
Niv Shirazi 1 נקודות · יותר מ-6 חודשים
מוניטין: 1202
לפי הסיכום רשום שלמידה משגיאות זה קבלת פידבק. זה לא למידה אקטיבית.
by
by Yuval Sabag
Yuval Sabag 2 נקודות · יותר מ-6 חודשים
מוניטין: 445
יש טעות זה לא ג
by
by Neyema Awaskar
Neyema Awaskar 3 נקודות · יותר מ-6 חודשים
מוניטין: 180
למידה משגיאות נכלל תחת למידה אקטיבית לפי המצגת
by
by Roi Reinshtein
Roi Reinshtein 4 נקודות · יותר מ-6 חודשים
מוניטין: 60
במצגת רשום שלמידה משגיאות היא כן למידה אקטיבית
by

תכננתי ללחוץ על האייקון של פאוור-פויינט אך לחצתי בטעות על האייקון שליד, זוהי דוגמה ל:

1
sentiment_very_satisfied
by
מיין לפי
by Ori Elkobi
Ori Elkobi 11 נקודות · יותר מ-6 חודשים
מוניטין: 360
נימוק לפי הסיכומים: 1. מעידה-יודעים מה לעשות, אבל משום מה לא עשינו זאת. בשביל להפעיל מכשיר מסויים צריך ללחוץ על כפתור מסוים, אבל משום מה לחצנו על כפתור אחר.. קורה.. 2. כל מה שאנחנו עושים נכנס ל פער הביצוע -­ ויש בו הרבה טעויות שנכנסות לביצוע פעולה.
by
by Shay Yzhakov
Shay Yzhakov 6 נקודות · יותר מ-6 חודשים
מוניטין: 175
יתכן מצב של מעידה בלי פער ביצוע? לא רואה סיבה להפרדה בינהם
by
by Liad Bercovich
Liad Bercovich 1 נקודות · יותר מ-6 חודשים
מוניטין: 140
לדעתי יכול להיות פער ביצוע ללא מעידה: אנחנו לא באמץ יודעים מה לעשות (כי לא התנסינו במערכת בעבר, לכן לא מדובר במעידה), חשבנו באמת שכפתור מסויים יעשה את הפעולה שאנחנו רוצים וזה לא מה שקרה בפועל.
by