לפי המצגת של עיצוב האינטרקציה והמנשק, שקופית 23, "בדרך כלל אחד המרחבים ישמש להתחלת העבודה ולשיגור כל המרחבים האחרים"
Daniel Margalit-3 נקודות ·
יותר מ-6 חודשים
( תגובות)
מוניטין: 120
מה שציטטת לא מדבר על מודל העץ?
Liad Bercovich2 נקודות ·
יותר מ-6 חודשים
( תגובות)
מוניטין: 140
ד' נכון כי:
אחד המאפיינים הוא-
מספר מרחבי אינטראקציה במקביל שכולל:
1. מספר מרחבים שיכולים להיות פתוחים ונגישים בו-זמנית.
2. בד"כ, אחד המרחבים ישמש להתחלת העבודה ולשיגור כל המרחבים האחרים (בסגנון פנל הבקרה או כן השיגור)
(מצגת עיצוב האינטרקציה והמנשק, שק' 29)
Lee Joe Barak0 נקודות ·
יותר מ-6 חודשים
( תגובות)
מוניטין: 1157
למה ב' נכון?
Lee Joe Barak1 נקודות ·
יותר מ-6 חודשים
( תגובות)
מוניטין: 1157
הבנתי למה.
כי המודל רשת יש קישורים שיוצאים ממרחב מסוים לכל מיני מרחבים אחרים מה שמקצר את הניווט עד שנגיע למרחב הבא המבוקש.
צודקת נוי, ציטוט מהמצגת:
"עיצוב אוניברסלי:
גישה של עיצוב לכולם, גם ל"יוצאים מן הכלל", כלומר,
עיצוב שאינו דורש התאמות או סידורים לאנשים עם
צרכים מיוחדים.
מאפשר לכל אדם גישה לכל מקום ולכל דבר."
Rotem Grimberg0 נקודות ·
יותר מ-6 חודשים
( תגובות)