Discuss, Learn and be Happy דיון בשאלות

help brightness_4 brightness_7 format_textdirection_r_to_l format_textdirection_l_to_r

על פי מטריצה קבוצת יועצי בוסטון, על הפירמה לשקול היטב באילו _____ להשקיע על מנת להפכם לכוכבים, וללו להניח לגווע

1
done
by
מיין לפי

יוסי כהן חוקר את הגורמים והכחות מחוץ לחברה שישפיעו על יכולת מחלקת השיווק לקיים יחסים רווחית עם הלקוחות שלה. מה עושה מר כהן?

1
done
by
מיין לפי

כעוזר למנהל השיווק התמנית להיות אחראי על התקשרות עם חברת מחקר שוק. מנהל השיווק מבקש לערוך מחקר שיבדוק את שביעות רצון הלקוחות העסקיים של החברה ממחלקת קשרי לקוחות. איזה מחקר מתאים ביותר?

1
done
by
מיין לפי
by Idan Mor
Idan Mor 2 נקודות · יותר מ-6 חודשים
מוניטין: 1
זה לא קבוצות מיקוד? ציטוט מהסיכום של שנה שעברה על מיקוד : " צריכות להיות לאנשים רלוונטים למוצר. אנחנו עושים איתם שיחה פתוחה על המותג/מוצר. נותנים איזשהו תשלום צנוע (הרבה פעמים זה של המוצר). ערוץ 6 עושים לפעמים קבוצות מיתוג , הבת של גלית משתתפת שם לעיתים, ומחלקים שם גלויות חתומות. יש דיון פתוח וקולח. המטרה להוציא החוצה רגשות ומחשבות. אנשי השיווק/מחקר לעיתים צופים מזכוכית חד כיוונית. נשים לב שזה לא סטטיסטי. לא תמיד יש תשובות אמיתיות. (מה המצב? "סבבה") "
by
by Javi Dorfsman
Javi Dorfsman 1 נקודות · יותר מ-6 חודשים
מוניטין: 15
"קבוצת מיקוד" זה לא סוג מחקר
by

אם חוויות השימוש במוצר מהנה, הצרכן ייטה להשתמש בו עוד ועוד. איזה מהגורמים הבאים משפיעים במקרה זה?

1
done
by
מיין לפי

מדוע חברת פרוקטור אנד גמבל (p&g) מציעה מותגי "חומרי כביסה" שונים המתחרים אלה עם אלה למכירה באותן חנויות?

1
done
by
מיין לפי
by Javi Dorfsman
Javi Dorfsman 0 נקודות · יותר מ-6 חודשים
מוניטין: 15
למדנו על P&G?
by
by Javi Dorfsman
Javi Dorfsman 2 נקודות · יותר מ-6 חודשים
מוניטין: 15
למדנו
by

על פי רב, בשלב ה_____ במחזור חיי מוצר בונים מערכת הפצה אינטנסיבית

1
done
by
מיין לפי
by Dror Munk
Dror Munk 3 נקודות · יותר מ-6 חודשים
מוניטין: 45
לפי הסיכום: שלב הצמיחה - הפצה: בנייה של הפצה אינטנסיבית שלב הבגרות - הפצה: בניית ערוצי הפצה אינטנסיביים יותר שאלה בעייתית...
by

חברת "וול מרט" הציבה אתגר לחברת "טויס אר אס" כאשר נכנסה לשוק הצעצועים עם מחירים נמוכים. מה התגובה המועדפת ל"טויס אר אס"?

1
done
by
מיין לפי

חברת משקאות ידועה מציגה את הוודקה שלה כוודקה איכותית המזוקקת על ידי שימוש ביהלומים. פרסום מסוג זה הינו חלק מ:

1
done
by
מיין לפי

המחרת גריפה עדיפה במקרים של:

1
done
by
מיין לפי

אילו מהגורמים הבאים חשוב ביותר בתכנון מערך ההפצה:

1
done
by
מיין לפי