כעוזר למנהל השיווק התמנית להיות אחראי על התקשרות עם חברת מחקר שוק. מנהל השיווק מבקש לערוך מחקר שיבדוק את שביעות רצון הלקוחות העסקיים של החברה ממחלקת קשרי לקוחות. איזה מחקר מתאים ביותר?
זה לא קבוצות מיקוד? ציטוט מהסיכום של שנה שעברה על מיקוד : " צריכות להיות לאנשים רלוונטים למוצר. אנחנו עושים איתם שיחה פתוחה על המותג/מוצר. נותנים איזשהו תשלום צנוע (הרבה פעמים זה של המוצר).
ערוץ 6 עושים לפעמים קבוצות מיתוג , הבת של גלית משתתפת שם לעיתים, ומחלקים שם גלויות חתומות.
יש דיון פתוח וקולח. המטרה להוציא החוצה רגשות ומחשבות.
אנשי השיווק/מחקר לעיתים צופים מזכוכית חד כיוונית.
נשים לב שזה לא סטטיסטי. לא תמיד יש תשובות אמיתיות. (מה המצב? "סבבה") "
Javi Dorfsman1 נקודות ·
יותר מ-6 חודשים
( תגובות)
מוניטין: 15
"קבוצת מיקוד" זה לא סוג מחקר
אם חוויות השימוש במוצר מהנה, הצרכן ייטה להשתמש בו עוד ועוד. איזה מהגורמים הבאים משפיעים במקרה זה?