Discuss, Learn and be Happy דיון בשאלות

help brightness_4 brightness_7 format_textdirection_r_to_l format_textdirection_l_to_r

כאשר חברת "סוני פלייסטיישן" מציעה לצרכניה הנאמנים גם משחקי פלייסטיישיין בנוסף לקונסולת המשחק עצמו, מדובר ב:

1
done
by
מיין לפי
by Yaniv Peretz
Yaniv Peretz 1 נקודות · יותר מ-6 חודשים
מוניטין: 0
לדעתי התשובה היא CROSS SALE היות וזה מוצר נלווה ולא שדרוג המוצר עצמו.
by

חברת קסטרו היא חברת אופנה ישראלית ותיקה, שנמצאת בקניונים בכל ישראל. מהו המיצוב החזק ביותר עבורה מבין האפשרויות הבאות?

1
done
by
מיין לפי
by Yaniv Peretz
Yaniv Peretz 0 נקודות · יותר מ-6 חודשים
מוניטין: 0
לדעתי התשובה הנכונה היא א'.. זה שיטת ה-SAME FOR MORE.. ג' וד' לא נשמע נכון למיצוב חזק...ב' אופציונלי..
by
by Shai Goizman
Shai Goizman 1 נקודות · יותר מ-6 חודשים
מוניטין: 1
לדעתי ג,אין פה שום התייחסות לאיכות או מחיר בשאלה.
by
by Maor Ashkenazi
Maor Ashkenazi 2 נקודות · יותר מ-6 חודשים
מוניטין: 1
א' זה תכונה שאנחנו רוצים. אמרנו שיש מיתוג יותר חזק מזה שמדבר על אמונות ועקרונות. בגלל שב' מדבר רק על נשים, הייתי אומר שד'. הוותק מדבר אל הרגש של האנשים, הם מאמינים שהחברה טובה בגלל שהיא וותיקה
by

בשלב הבגרות של חיי מוצר, מנהל השיווק צריך:

1
done
by
מיין לפי
by Shai Goizman
Shai Goizman 1 נקודות · יותר מ-6 חודשים
מוניטין: 1
לדעתי ב
by

חברה לפרסום באינטרנט מתמחרת את שיורתיה ב-2500 ש"ח לחודש לשנה ומעניקה חינם בנוסף לפרסום, 5 שעות ייעוץ שיווקי חודשי ללקוחותיה. לחברה שירות זה אינו עולה כסף ואין אותו למתחרים, אך המתחרים זולים יותר. להמחרה שהחברה בחרה בה קוראים:

1
done
by
מיין לפי

רשת בינלאומית המייצרת משווקת רהיטים זולים מעוניינת לחדור לשוק בסין.החברה מבינה כי במחירים הקיימים, כל עוד הצרכנים אינם מכירים את מוצרי הרשת ועדיין אינם נאמנים לה, יקשה עליה להתמודד עם המחירים הזולים עוד יותר של המוצרים המתחרים בסין.הם מניחים כי לאחר שהצרכנים יכירו את החברה הם יעריכו את היתרונות של המותג על פני המותגים המתחרים . איזו אסטרטגית המחרה מתאימה למוצר חדש זה בשוק הסיני.

1
done
by
מיין לפי

חברה שיש לה מחזור שנתי של מיליון שקל, מקצה 10% מהמכירות - הווה אומר 100,000 שקל, למכירות. החסרונות בשיטה זו:

1
done
by
מיין לפי
by Yaniv Peretz
Yaniv Peretz 0 נקודות · יותר מ-6 חודשים
מוניטין: 0
נראה לי שהתשובה הנכונה היא א' לא? היות וב' - החסרון של "שיטת הישג יד" ג' - הגדרת השיטה ד' - השיטה דווקא קלה לשימוש.
by
by Michal Dan
Michal Dan 2 נקודות · יותר מ-6 חודשים
מוניטין: 1
שיטת אחוז מהמכירות-התקציב מבוסס על כסף פנוי ולא על הזדמנויות! אז למה שזה לא יהיה ג?
by
by Yaniv Peretz
Yaniv Peretz 0 נקודות · יותר מ-6 חודשים
מוניטין: 0
יותר מכל נראה לי כי מישהו ענה ג' במבחן והוא טעה..:\
by
by Michal Dan
Michal Dan 2 נקודות · יותר מ-6 חודשים
מוניטין: 1
ב2014 ענו ג וצדקו...
by
by Javi Dorfsman
Javi Dorfsman 1 נקודות · יותר מ-6 חודשים
מוניטין: 15
אני מסכים שזה ג'
by

יזם ישראלי רוצה להיכנס לשוק האוסטרלי התחרותי, לנישת צרכני העשירון העליון, עם קרם שיזוף חדשני, שמכיל תוסף ייחודי ויקר אשר מוגן עם פטנט. באיזו אסטרטגיית מחיר תמליצו לו להשתמש?

1
done
by
מיין לפי

חברת ארומה פועלת עם זכיינים רבים בסניפיה. כאשר זכיינים של סניפי "ארומה" באזור המרכז מלבד תל אביב, התלוננו בהנהלה על רמת שירות נמוכה אצל זכיין "ארומה" תל אביב, זוהי דוגמא ל:

1
done
by
מיין לפי

חברת האופנה "זארה", עליה מסופר בספר וכמו כן ערכנו דיון בכיתה בנושא, היא דוגמא למערכת הפצה:

1
mood
by
מיין לפי

חברה חדשה משיקה מוצר חדש שאינו קיים בשוק - "סבתא להשכרה", למשפחות. בקמפיין ההשקה שלה עליה להציב את המטרה הבאה:

1
done
by
מיין לפי