יש פה טעות לדעתי- כתוב שכן מגדירים ממשקים בבלו פרינט
Or Ben4 נקודות ·
יותר מ-6 חודשים
( תגובות)
מוניטין: 60
לדעתי התשובה הנכונה היא ב'
Rotem Ifrah0 נקודות ·
יותר מ-6 חודשים
( תגובות)
מוניטין: 1
אז מה התשובה פה?
Itai Cohen1 נקודות ·
יותר מ-6 חודשים
( תגובות)
מוניטין: 30
לדעתי ב קל
Yanit Ferster0 נקודות ·
יותר מ-6 חודשים
( תגובות)
מוניטין: 1
ממשקים זה כבר שלב טכני מתקדם יחסית...blue print זה תכנון ראשוני...לדעתי התשובה היא א
Yoav Mizrachi1 נקודות ·
יותר מ-6 חודשים
( תגובות)
מוניטין: 1
blue print- מסמך מפורט, תהליכים ופעילויות בארגון, הגדרת ממשקים וביצוע מיפוי של כלל התהליכים בארגון. (מהסיכום)
Ohad Shetzer1 נקודות ·
יותר מ-6 חודשים
( תגובות)
מוניטין: 15
מה אומרים? זה ב'?
Sheli Kohan0 נקודות ·
יותר מ-6 חודשים
( תגובות)
מוניטין: 45
לדעתי גם ב
Sheli Kohan0 נקודות ·
יותר מ-6 חודשים
( תגובות)
מוניטין: 45
מסמך ה- blueprint מהווה את מסמך התכנון המפורט, המחליף את החוזה שנעשה עם הספק. במסגרתו, מכסים את כל הממשקים, הדוחות והפערים. למשל במידה ויודעים כי רוצים לפתח משהו שלא קיים, עושים gap analysis. בפרקטיקה: ממפים את המערכת, מגדירים פערים, מפיקים מסמך תכנון ובונים את תוכנית העבודה לשלב הבא
Sheli Kohan0 נקודות ·
יותר מ-6 חודשים
( תגובות)
מוניטין: 45
פתאום נראה לי ד'
נטלי סלח0 נקודות ·
יותר מ-6 חודשים
( תגובות)
מוניטין: 0
לדעתי התשובה היא ב'
Shaked Yizraeli0 נקודות ·
יותר מ-6 חודשים
( תגובות)
מוניטין: 1
התשובה בוודאות ב'.
מתוך הסיכום:
חמישה שלבים לפרויקט הטמעת ASAP:
1.היערכות Project Preparation /Project Charter –הגדרת מטרות, שיטות, לו"ז, תקציב ואחראים, בניית והכשרת צוות פרויקט והכנת אתר עבודה.
2.Business Blueprint – תוצר של מסמך תכנון תהליכים ופעילויות בארגון: מיפוי מערכת, הגדרת תהליכים ופערים, אישור המסמכים ובניית תוכנית עבודה.
Tamar Khalifa0 נקודות ·
יותר מ-6 חודשים
( תגובות)
מוניטין: 30
גם לדעתי התשובה היא ב'. ראיתי את השאלה הזו כבר כשהתשובה הייתה ב
shir berenson0 נקודות ·
יותר מ-6 חודשים
( תגובות)
מוניטין: 40
ב'
shirley lansky0 נקודות ·
יותר מ-6 חודשים
( תגובות)
עבור שיטת התמחור fixed-price for fixed scope,ושיטת time & material אילו מהבאים אינו מהווה גורם ליתרון עבור הראשונה וגורם לחסרון עבור השנייה בהתאמה:
יש פה טעות לא? הרי יש כאן שלילה
ולכן תשובה 2 נכונה (כי היא הלא נכונה, כמו ששאלו)
Lior Levy1 נקודות ·
יותר מ-6 חודשים
( תגובות)
מוניטין: 1
מסכים - יש בעייתיות בשאלה
Shani Tal1 נקודות ·
יותר מ-6 חודשים
( תגובות)
מוניטין: 40
מסכימה. תשובה נכונה 2
Rotem Grimberg0 נקודות ·
יותר מ-6 חודשים
( תגובות)
מוניטין: 488
תוקן מ-1 ל-2
Gilead Nevo1 נקודות ·
יותר מ-6 חודשים
( תגובות)
מוניטין: 253
שלום רותם, ממקד את הפרוייקט בתכולות המנדטוריות זהו אינו מהווה חסרון אך אינו מהווה יתרון של זמן וחומר, לכן אינו חסרון מכיוון שיתרון אינו יכול להיות אינו חסרון.
Sheli Kohan0 נקודות ·
יותר מ-6 חודשים
( תגובות)
מוניטין: 45
זה לא אמור להיות הפוך - ? טיים ומטרייל לא ממקד, ופיקס כן ממקד
נטלי סלח0 נקודות ·
יותר מ-6 חודשים
( תגובות)
מוניטין: 0
בגלל שכתוב אינו 2 זה התשובה נכונה
Gilead Nevo7 נקודות ·
יותר מ-6 חודשים
( תגובות)
מוניטין: 253
שאלה ממש גרועה, מעצבנת, לא מובנת, מתסכלת, חסרת ניסיון, חסרת ידע, חסרת מטרה, מורידת מוטיבציה, גורמת לתחושת כשלון, מעודדת עבריינות, גורמת לחתרנות תבוסתנות ורצון ממשי לחתום ויתור. תודה.
Amit Nachmias0 נקודות ·
יותר מ-6 חודשים
( תגובות)
מוניטין: 3
תודה
עומר יששכר0 נקודות ·
יותר מ-6 חודשים
( תגובות)
מוניטין: 5
החתול בפעולה
עבור מודול הקבלה למלאי במערכת oracle נאספו הנתונים הבאים:
1-Recive=60 units
2-Deliver=50 units
3-Return to receiving=12 units
4-Return to supplier=12 units
אילו מתהליכי הקבלה למלאי הסופיים הינם הנכונים ביותר(עבור כל אחד מ-4 השלבים),הן אצל הספק (S) ,איזור הקבלה למלאי(C ) והמחסנים(M) ובאיזו שיטה נעשתה הקבלה:
מצטרף לשאלה
הניחוש שלי שעשו פה 50 פחות 12 בגלל סיבה לא ברורה
Lihi Freiman0 נקודות ·
יותר מ-6 חודשים
( תגובות)
מוניטין: 1
התשובה היא 4
במחסן נשאר 38 אחרי ההגעה של ה 50 שעברו בקרת איכות (מתוך ה 60 שהגיעו בסך הכל) ולאחר מכן הוצאה של 12 לאיזור הקבלה וממנו לספק..
וזה סטנדרט בגלל שמוזכרים מונחים שיוצרים הפרדה בין איזור הקבלה לאזור המחסן: Deliver ו Return to receiving
(תודות לדנה)
Yoav Mizrachi0 נקודות ·
יותר מ-6 חודשים
( תגובות)
מוניטין: 1
מוזר כי 38+12+12=62
והסכימה שלהם בכל מקרה אמורה לצאת 60...לדעתי זה 38, 12, 10 (Receiving)
אילו מהבאים אינו מהווה גורם עיקרי לכשלון פרוייקטיי הטמעת מ"מ ארגונית:
EBS- כל פרויקט דומה למשנהו, ואין מקום למשחקים.
חייבים להסכים מראש על הכל- מתאים לארגון קטן.
SS- מעניק גמישות פתרון קבוע יישום פרטני.
Noga Moskovitch1 נקודות ·
יותר מ-6 חודשים
( תגובות)
מוניטין: 1
יאללה שלך! מאיפה הבאת את זה יתותח?
רועי עזראי0 נקודות ·
יותר מ-6 חודשים
( תגובות)
מוניטין: 1
אם אין כסף להטמעה מהירה של ERP , אורקל אומרת קחו את EBS שהיא מערכת ה ERP
שהם הציעים כ Plain vanilla כלומר לא לבצע שום שינוי.
• אם נתקדם עוד קצת בציר ה X רמת המורכבות והקסטומיזציה עולה ואנחנו נטמיע
באמצעות המתודולוגיה המהירה Standard Solutions , כלומר זוהי המערכת של Plain vanilla רק עם טיפה התאמה וקיסטו ם- נגדיר מראש את התכולה המוגדרת ואז נעבוד
בשיטה של Fixed Scope &Price