ברצוננו לבדוק את השפעת המוזיקה על קניות, ברשת חניות בגדים שברשותנו הפרוסה ברחבי הארץ. לשם כך למשך של שבוע ימים בשליש מהחניות הושמעו להיטי היפ הופ האחרונים, בשלישי מהחניות הושמעו מוזיקת מעליות נינוחה, ובשליש מהחנויות לא הושמעה מוסיקה כלל, ביצענו
חברת התקשרות "פרטנר" המשווקת מנוי לחבילת תוכןטלוויזיה זיהתה שהלוקוחות לא מבדילים בין הצעות השוק שיש - לדוגמה הוט, YES, נטפילקס ועוד. איזה סוג ניתוח יסייע להבאופן הטוב ביותר למצוא את המיצוב הנכון לה?