הסטודנט לסיעוד התעורר עייף מאוד ולמרות זאת, הוא קם ונסע לבית הספר, כי הוריו חינכו אותו שללימודים יש ערך חשוב. איזה חלק באישיות שלט בו לפי הפסיכואנליזה הפרוידיאנית (Freud)?
האח שמע הרצאה בישיבת הצוות. באותו הזמן הוא היה מוטרד להספיק לקחת את הילד שלו מהגן והוא לא ממש הקשיב. למחרת שאלו אותו על מה ששמע בהרצאה, והוא לא זכר. באיזה מהתהליכים המנטליים הייתה בעיה אצלו?
הסטודנט לסיעוד ראה שחברתו הסטודנטית לבשה בגדי מגן ומסיכה לפני שניגשה לחולים, וקיבלה הערה טובה על כך מהמדריכה הקלינית. הסטודנט למד מכך להקפיד על לבישת ציוד מגן. לפי איזה סוג למידה התאפשרה למידת ההתנהגות של הסטודנט?