באיזה רמה של מרכיב השפה מנוסחים היחסים בין ההגאים והכללים הקובעים מה מותר ומה אסור בצירוף של הגאים אחד לשני. למשל: מתי לשים ב דגש במילה ומתי לשים בלי דגש?
לילדה המטופלת במחלקה יש חשיבה אינטואיטיבית היא מפרשת מצבים ואירועים לפני מה שהיא תופסת ברגע מסוים. באיזה שלב של התפתחות קוגניטיבית נמצאת הילדה לפי התיאורים של פיאז'ה?
באיזה רמה של מרכיב השפה מנוסחים היחסים בין ההגאים והכללים הקובעים מה מותר ומה אסור בצירוף של הגאים אחד לשני. למשל: מתי לשים ב דגש במילה ומתי לשים ב רפה