אם צופים שבקרוב יהיה שגשוג במשק, הכל יתייקר, העובדים ירצו עלייה בשכר ולכן עדיף לצמצם הוצאות. בתקופת שפל אין טעם לקבע מחיר שייתכן שבדיעבד היינו יכולים לבצע אותו הרבה יותר בזול.
HELP DESK. הסבר: kpi מציג את המדידה, מונח תוצאתי. Help desk- חייב להיות בין הלקוח לספק וקל וחומר בין הלקוח לקבלן מיקור החוץ שהרי אנחנו צריכים למדוד את התפוקה שלו. וכאן הוא נמדד.
תקן לניהול יח' מחשב שמבסס את הקשר בין שמבסס את הקשר בין היחידה לספק באמצעות ה-help desk..
ITIL -Information Technology Infrastructure Library – מכון תקנים בריטי שפרסם תקן לאיך אנשי מערכות מידע מתנהלים מול הלקוחות שלהם.