• יכולת תקשורת ETL System to System עם מערכות חיצוניות
מתי נשמש ב-ELT כאשר הדאטא לא מובנה – תמונות, קבצים.. או כאשר אנו לא יודעים לכמה זמן תהיה פתוחה לנו אופציית הטעינה של הנתונים. התחלנו להשתמש בשיטה זאת כאשר מחירי הזיכרון ירדו, לכן אנו יכולים להרשות לעצמנו קודם לשמור את המידע ואז לעבד אותו.
לא נכון. הסבר: מסמך ה-GAP הוא מסמך אחר. אנו צריכים לוודא שהלקוח הבין אוו בדיוק כמו שווידאנו שהוא הבין את מסמך האפיון. אנו צריכים לחזור על העונש של הקריאה המודרכת גם בשלב הזה.
CSF -critical success factors אותם מדדים שמבטאים את ההצלחה שלנו. חייבים לכלול אותם בהסכם ולא נוכל לכלול אותם מאוחר יותר. צריכים להגדיר אילו מדדים יחשבו כסגירת הפרויקט והצלחתו.
kpi מציג את המדידה, מונח תוצאתי. Help desk- חייב להיות בין הלקוח לספק וקל וחומר בין הלקוח לקבלן מיקור החוץ שהרי אנחנו צריכים למדוד את התפוקה שלו. וכאן הוא נמדד.
Business intelligence
הצורך ב-BI נובע מהצורך לקבל מידע מעובד מבלי שההנהלה תבקש אותו ובלי שיעבור הטיות של אנשי הארגון (המנסים לייפות את הנתונים). כוח ה-BI מגיע (גם) מהבקרה השוטפת שהוא מספק.