שנן את הגדרות הבאות:
• רייטינג - שיעור הצופים בערוץ מסוים בפרק זמן מסוים , מתוך סך האוכלוסייה הרלוונטית.
• grp - סה׳׳כ שיעורי הצפייה המצטברים בקרב בתי אב כולל חשיפות חוזרות שהשיג קמפיין מסוים
• trp - רייטינג קהל מטרה - סה׳׳כ שיעורי הצפייה המצטברים בקרב קהל המטרה כולל חשיפות חוזרות שהשיג קמפיין מסוים.
• רייטינג משוקלל - כדי לקנות מדיה צריך לשקלל את הרייטינג שלנו. grp או trp כפול מקדם אורך התשדיר, אותו מכפילה במחיר לנקודה ואז יש לי את המחיר אותו אני צריכה לשלם עבור פרסום בטלוויזיה
• במדינת ישראל מודדים רייטינג ממוצע בערוץ בכל רבע שעה עגולה, לפי מדידה זו מתבצע תמחור הספוטים בקמפיין. בתוך הרבע שעה מסתכלים על הנקודה הכי גבוהה של הרייטינג.
• יחס המרה - יחס בין רייטינג קהל מטרה לרייטינג בתי אב. ככל שהtrp קרוב יותר לgrp כך עולה יחס ההמרה, וההגעה לקהל היעד ממוקדת יותר. חברת המדיה קונה רייטינג בבתי אב ומוכרת ללקוח רייטינג קהל מטרה.
איך עוד אפשר לקרוא ליחס המרה?