32.הנך יוצא מ-א' ל-ב' נתיב אמיתי T338° וחזרה ל-א'; רוח חזויה KTAS ;300°/60 KT 165. הנטייה המגנטית באזור א' W24° והנטייה באזור ב' W20°. מה הכוון המגנטי הראשוני שתשמור מ-ב' ל-א?' (הנווט באזור שאין התכנסות)
33.מטוס טס מנקודה א' - (S 050°00°E'66°08) לנקודה ב' -(S 050°00°E'50°14) תצרוכת הדלק שלו לאורך הנתיב הנ"ל 600 ק"ג לשעה במהירות שיוט של 290 TAS קשר. מה המרחק שעליו לעבור, זמן הטיסה וצריכת הדלק בהתאמה :
34.מה תהיה מהירותו האמיתית (TAS) של מטוס הטס בגובה 8,000 רגל (PIA); כאשר הטמפרטורה החיצונית היא +22°C מעל הטמפרטורה הסטנדרטית והמהירות המסומנת היא 140 מי"ש ?
35.בנווט נמוך אחד מקטעי הנתיב מתוכנן ל- 18 דקות טיסה לפי G/S של 120 קשר. בזמן הטיסה הזדהית על נקודת ה- 3 דקות הראשונות של אותו נתיב, בזמן של 3:09 דקות. בכמה תצטרך להגדיל את מהירות (מהירות המטוס) כדי להגיע ליעד ב- ETA המתוכנן ?
36.מטוס מבצע נתיב אמיתי 265°(T) במהירות אויר אמיתית 170 קשר (TAS) הרוח באזור הטיסה 10K/300°; הנטייה המגנטית W3° , סטייה מצפנית E2°. מצא את רכיב רוח הצד ואת הכוון המצפני בהתאמה:
37.מטוס מבצע נתיב 120° בגובה 1500 רגל. לפניו ישנו הר, שגובהו 4500 רגל. יש לעבור את ההר בגובה 1000 רגל מעל הפסגה. מהירות האמיתית (TAS) של מטוס 120 קשר, שעור הנסיקה הממוצע 500 רגל לדקה, רוח 25K/330° . באיזה מרחק לפני הפסגה נמצאת נקודת תחילת הטיפוס?