Discuss, Learn and be Happy דיון בשאלות

help brightness_4 brightness_7 format_textdirection_r_to_l format_textdirection_l_to_r

נוהל הצטרפות להקפה ונחיתה במנחתים שאינם מפורסמים בפמ"ת :

1
done
by
מיין לפי

מה נכון לגבי קשר רדיו בטיסות לחו"ל משדה חיפה ?

1
mood
by
מיין לפי

בעת טיסה בנתיבי תובלה לפי כט"ר מבוקר (CVFR) על הט"ס :

1
mood
by
מיין לפי

תוכנית טיסה לטיסת מרחב המתוכננות להתבצע בימים ב'-ה' תוגש לאישור מודיעין טיס בזמנים הבאים

1
done
by
מיין לפי

כאשר כלי הטיס טס בנתיבים התובלה הנמוכים ומכל טיסה ב- VMC, מה מדיניות המשך הטיסה במקרה אבדן קשר אלחוט דיבור ?

1
done
by
מיין לפי

בשדה באר שבע בסיס הענן 1200 רגל וכמות העננים 4/8 מפני השמים. עפ"י כטר"מ, מה נכון לגבי ביצוע המראה ונחיתה בתנאים אלה ?

1
done
by
מיין לפי

63.הנך טס בכוון אמיתי 230°(T) . במכשיר ה- ADF שהסקאלה שלו קבועה (אף =000°) , הנך מקבל קוון יחסי (לתחנה NDB) של 348° . אם במקום ה- NDB נמצא גם VOR והנטייה באזור W45° , כדי להגיע אל התחנה (VORINDB) עליך לשים על מכשיר ה- VOR במטוס :

1
done
by
מיין לפי

64. במטוסך ADF עם סקאלה קבועה (אף =000°). נקודת דווח חובה נמצאת על 045° QDM לתחנת A NDB, ועל 315° QDM לתחנה B NDB. (שתי התחנות באותו קו רוחב - תחנה B מערבית ל -A) , אם הנתיב שלך, העובר דרך נקודת הדיווח הוא 235°(M) מגנטי ואין רוח, מה שתקבל ב- ADF במטוס ברגע היותך בדיוק על נקודת הדיווח ?

1
mood
by
מיין לפי

65. עפ"י מד סחיפה מצאת שהסחיפה שלך בזמן טיסה, בכוון 300°(M) מגנטי היא 10° שמאלה. מבלי לתקן לרוח ובכוון ,300°(M) הנך מתרחק מתחנת NDB ושומר נתיב קבוע מאותו NDB , מהו הנתיב שהנך מבצע והקון היחסי בהתאמה? (סקאלה קבועה).

1
done
by
מיין לפי

66.הנך שומר מהירות קרקע קבועה של 100 קשר ונתיב מגנטי של 180°, בשעה 08:00 הנך מקבל שאתה חוצה רדיאל 045° מתחנת VOR ב"ש. בשעה 08:18 הנך מקבל שאתה חוצה רדיאל 090° מתחנת VOR ב"ש. מה המרחק שלך מהתחנה VOR ב"ש בשעה 08:18 ?

1
done
by
מיין לפי