• גישת הייצור – גישה זו אומרת כי צרכנים יעדיפו תמיד מוצרים שהם זולים וזמינים. כיצד נייצר מוצרים כאלו? על ידי יעילות תפעולית מאוד גבוהה, ועל ידי הפצה רחבה של המוצרים. מנהלים בארגונים הללו הם מאוד מכווני ייצור ולוגיסטיקה, מאוד ממוקדים ביעילות הארגון שלהם. הגישה הזו עובדת טוב מאוד כאשר ישנו הרבה ביקוש, העולה על ההיצע. למשל, וול-מארט, רשת הכלבו הכי גדולה בארה"ב, שנמצאת בכל מקום ומוכרת את מוצריה בזול מאוד, כיוון שהיא כל כך גדולה עד שהיא יכולה לכפות על כל הספקים שלה מחירי רצפה.