Discuss, Learn and be Happy דיון בשאלות

help brightness_4 brightness_7 format_textdirection_r_to_l format_textdirection_l_to_r

לאחר מימוש ראשוני של הצללה הופיעו צללים אך קיבלנו שיבוש בתמונה שבמקומות ללא צל השפעת התאורה החיצונית נהייתה "מנומרת" (זאת אומרת הרבה נקודות אקרעיות שבהן לא היית אפקט של תאורה). זה יכול להיגרם ע"י הכללת ראש הקרן ברשימת נקודות החיתוך.

1
done
by
מיין לפי
by שלום שלמנוביץ
שלום שלמנוביץ 0 נקודות · לפני 5 חודשים
מוניטין: 75
לא נכון, הכללת ראש הקרן ברשימת נקודת החיתוך לא יוצרת תאורה חיצונית "מנומרת"
by

עבור קרני הצללה )rays shadow )מבצעים חיפוש חיתוכים עם גופים גאומטריים בסצנה ע"י אותה מתודה שהשתמשנו עבור קרני מצלמה

1
done
by
מיין לפי
by שלום שלמנוביץ
שלום שלמנוביץ 0 נקודות · לפני 5 חודשים
מוניטין: 75
בשביל קרני הצללה משתמשים באותה מתודה שהשתמשנו לקרני מצלמה (לחיפוש חיתוכים)
by

אנטי-תבנית )antipattern )בשם big ball of mud מייצגת בניית מחלקות גדולות ומנופחות ללא קשר בין חלקיה )cohesion low)

1
done
by
מיין לפי
by שלום שלמנוביץ
שלום שלמנוביץ 0 נקודות · לפני 5 חודשים
מוניטין: 75
לא נכון, מייצג תוכנה שכבר לא רוצים לגעת בה כי היא מסריחה וגדולה
by

בחישוב צבע של נקודת חיתוך )calcColor) השפעה של הצללה (הטלת צל) - זאת אומרת חסימת אור על ידי גוף אחר בסצנה - הינו אפקט גלובלי

1
done
by
מיין לפי
by שי מרדכי
שי מרדכי 0 נקודות · לפני 5 חודשים
מוניטין: 60
אפקט נקודתי, בזמן חישוב הצבע הספציפי.
by

הקרניים שאנחנו מייצרים על מנת להוסיף השפעת השתקפות (קרני השתקפות\שבירה) הינם קרניים משניות

1
done
by
מיין לפי
by שי מרדכי
שי מרדכי 0 נקודות · לפני 5 חודשים
מוניטין: 60
קרני המצלמה הן ראשוניות, הוספת השתקפות אלה קרניים משניות.
by

בסצינה שיש בה לפחות גוף אחד ומקור אור אחד וללא שיפורי האצה, עבור כל קרן ראשית נצטרך ליצור לפחות קרן משנית אחת

1
done
by
מיין לפי

כאשר אנחנו רואים קשת לפנינו, זה אומר שהשמש (מקור האור) נמצא גם לפנינו (אחרי הגוש של הגשם)

1
done
by
מיין לפי
by שי מרדכי
שי מרדכי 0 נקודות · לפני 5 חודשים
מוניטין: 60
סימנך, קשת בענן זה דבר מתעתה.
by
by נריה יפרח
נריה יפרח 0 נקודות · לפני 5 חודשים
מוניטין: 52
בקשת בענן רואים את שבירת האור של קרני השמש, ולכן השמש לא עומדת לפנינו (כי אז זה לא מצב של שבירה)
by

שימוש לא נכון בתבניות עיצוב טובות (למשל סינגלטון - Singleton )זהו בעצם אנטי-תבנית (antipattern )מסוג Hammer Golden

1
by
מיין לפי

אנטי-תבנית (antipattern )בשםHard Code מייצגת קוד שמשתמש בריבוי ליטרלים (ערכים מפורשים, למשל 14.3) במקום שימוש במשתנים קבועים (למשל PI)

1
done
by
מיין לפי
by שלום שלמנוביץ
שלום שלמנוביץ 0 נקודות · לפני 5 חודשים
מוניטין: 75
כן hard code מייצג קוד שמשתמשים בריבוי ליטרלים בין היתר
by

תופעת הקשת הצבעונית הינה תופעה שקשורה לשקיפות (בין היתר) בטיפות המים אך לא קשורה להשתקפות מפני טיפות המים

1
done
by
מיין לפי