Discuss, Learn and be Happy דיון בשאלות

help brightness_4 brightness_7 format_textdirection_r_to_l format_textdirection_l_to_r

איזו מהטענות הבאות אינה נכונה לגבי שיפור של עומק השדה ?

1
sentiment_very_satisfied
by
מיין לפי
by אורי פרלמוטר
אורי פרלמוטר 0 נקודות · יותר מ-6 חודשים
מוניטין: 85
כולוו בפוקוס
by
by שי מרדכי
שי מרדכי 0 נקודות · לפני 5 חודשים
מוניטין: 60
מיקוד ועומק, אלה דברים שונים לגמרי.
by

לאחר מימוש של שקיפות (transparency )והשתקפות (reflection) בארגון קוד מחדש (refactoring )הוצאנו את בניית קרן משנית למתודה נפרדת (המחשבת את נקודת ראש הקרן ע"י הזזת נקודת חיתוך מקורית) והשארנו את המתודה במחלקת סריקת קרן RayTracerBasic כי רק במחלקה הזו מזמנים את המתודה הזו

1
done
by
מיין לפי

על מנת לממש שקיפות (transparency )והשתקפות (reflection) הפכנו את המתודה calcColor למתודה רקורסיבית. מה אינו נכון לגבי תנאיי עצירה של הרקורסיה הזאת?

1
done
by
מיין לפי
by שי מרדכי
שי מרדכי 0 נקודות · לפני 5 חודשים
מוניטין: 60
עלייך הערך של calcColor בעייתית.
by

באיזה משיפורי התמונה שלמדנו שמשתמשים באלומת קרניים (super sampling) יידרש שינוי במחלקה של תאורה נקודתית (pointLight)

1
done
by
מיין לפי

בשיפור תמונה לתיקון השתקפות חדה מדי, יצרנו אלומת קרניים במקום קרן השתקפות בודדת, ולכן האובייקטים היותר קרובים לנקודת ההשתקפות יקבלו פיזור קרניים ("מריחה") קטן יותר וההשתקפות שלהם תהיה חדה יותר מאשר עבור אובייקטים רחוקים יותר

1
done
by
מיין לפי

איזה מהטענות נכונה לגבי שיפורי התמונה שלמדנו שמשתמשים באלומת קרניים (sampling-super?)

1
done
by
מיין לפי
by אורי פרלמוטר
אורי פרלמוטר 0 נקודות · יותר מ-6 חודשים
מוניטין: 85
משטח מטרה צריך מקום חדש בשיפור תמונה
by

איזה מהמרכיבים הבאים איננו חלק ממודל הפתרון שהוצג עבור שיפור של עומק השדה?

1
done
by
מיין לפי
by שי מרדכי
שי מרדכי 0 נקודות · לפני 5 חודשים
מוניטין: 60
תריס מצלמה זה כמו לסגור עיניים, לא משפיע על העומק.
by

במימוש שיפור תמונה של צללים רכים (Shadows Soft ,)יש לבצע שינויים בקוד בנוסף לשינוים שנדרשים בחבילה של רינדור (renderer)

1
done
by
מיין לפי

כאשר מימשנו שילוב של שקיפות )transparency )והצללה )shadow ,)בחישוב צל חלקי במתודה transparency אנחנו מחשבים את מקדם השקיפות המצטבר עבור כל נקודות החיתוך של קרן ההצללה עד למיקום מקור האור. מקדם השקיפות המצטבר הזה מחושב כ כפל מקדמי שקיפות של חומר הגוף בכל נקודות החיתוך האלה

1
done
by
מיין לפי

במימוש של שקיפות )transparency )והשתקפות )reflection ,)קרן משנית נבנית בכיוון של שקיפות או השתקפות בהתאם עם נקודת ראש הקרן שהיא תוצאה של הזזת נקודת החיתוך )על מנת למנוע היווצרות בעיה בהצגת אפקט השקיפות או ההשתקפות בתמונה - בדומה לבעיה שנוצרה בתחילה במימוש ההצללה - shadow)

1
done
by
מיין לפי