Discuss, Learn and be Happy דיון בשאלות

help brightness_4 brightness_7 format_textdirection_r_to_l format_textdirection_l_to_r

מתודת calcColor של מחלקת סורק קרניים RayTracer אחראית על חישוב מודל פונג של החזרת אור (Phong Reflectance Model). לאחר הוספת תמיכה בשקיפות (transparency) והשתקפות (reflection), הפכנו את המתודה לרקורסיבי. בדיקת תנאי העצירה של עומק הרקורסיה המרבי מתבצע לפני הוספת השפעת אפקטים לוקליים וגלובליים

1
by
מיין לפי
by שלום שלמנוביץ
שלום שלמנוביץ 0 נקודות · יותר מ-6 חודשים
מוניטין: 315
בדיקת תנאי העצירה של עומק הרקורסיה המרבי אינו מתבצע לפני הוספת השפעת אפקטים לוקליים וגלובליים
by

בפריימוורק שבנינו, לאחר מימוש שני המודלים של האור )התפשטות והחזרת האור(, ולאחר הוספת השפעה של הצללה, שקיפות והשתקפות – ראינו שהכול נראה יותר מידי מושלם ולכן התמונה לא נראית אמתית. על מנת להתמודד עם זה, ננקוט בשיטה הבאה

1
done
by
מיין לפי

איזו מהשיטות הבאות של יצירת נקודות באזור מטרה עבור אלומת קרניים )pattern sampling-super )היא הפשוטה ביותר למימוש?

1
done
by
מיין לפי

מטרת שיפור תמונה של החלקת העקומות )Aliasing-Anti )הינה פתרון לבעייה של שקיפות והשתקפות חדות מדי

1
by
מיין לפי
by מרדכי עמר
מרדכי עמר 0 נקודות · לפני חודשיים
מוניטין: 2
אין קשר
by

מתודת calcColor של המחלקת סורק קרניים RayTracer אחראית על חישוב מודל פונג של החזרת אור (Phong Reflectance Model). לאחר הוספת תמיכה בשקיפות (transparency) והשתקפות (reflection), הפכנו את המתודה לרקורסיבית והוספנו מתודת עזר של רקורסיה באותו שם calcColor, כאשר מתודת עזר אינה רקורסיבית והיא אחראית על זימון המתודה הרקורסיבית עם ערכים התחלתיים של פרמטרי עזר של רקורסיה. לאחר השינויים האלה, במימוש הסופי של המתודות calcColor ,הוספת השפעת רוב מרכיבי מודל פונג מתבצעים מתוך המתודה הרקורסיבית )ומיעוטם - במתודת העזר(.

1
by
מיין לפי
by eden cohen
eden cohen 0 נקודות · לפני חודש
מוניטין: 1
?
by
by צחי (יצחק) ששון
צחי (יצחק) ששון 0 נקודות · לפני חודש
מוניטין: 1
מוסיפים ambientlight בעזר כדי שהוא לא יתווסף כל פעם
by

כאשר מופעלת במערכת הגרפית שבנינו תכונת עומק השדה )Field of Depth – DoF ,)תכונת החלקת עקומות )Aliasing-Anti )לא תועיל כי כל העקומות ָּתֳחַלְקָנה ִמֵּמיָלא ע"י DoF

1
by
מיין לפי

אשר מימשנו שילוב של שקיפות )transparency )והצללה )shadow ,)בחישוב צל חלקי במתודה transparency אנחנו מחשבים את מקדם השקיפות המצטבר עבור כל נקודות החיתוך של קרן ההצללה עד למיקום מקור האור. במימוש הסופי, במעבר על נקודות החיתוך האלה, אנחנו תמיד חייבים לעבור בלולאה על כל נקודות החיתוך האלה, על מנת לקבל מקדם שקיפות מצטבר מדויק.

1
by
מיין לפי
by שלום שלמנוביץ
שלום שלמנוביץ 0 נקודות · יותר מ-6 חודשים
מוניטין: 315
לא צריך לעבור על כל נקודות החיתוך בלולאה כדי לקבל מקדם שקיפות מצטבר מדוייק
by

איזו מהשיטות הבאות של יצירת נקודות באזור מטרה עבור אלומת קרניים )pattern sampling-super )יחסית טובה מבחינת איכות התמונה וללא תופעות לוואי וגם יחסית טובה בביצועים )מבחינת מהירות(?

1
done
by
מיין לפי
by שלום שלמנוביץ
שלום שלמנוביץ 0 נקודות · יותר מ-6 חודשים
מוניטין: 315
מרצדת היא שיטה אחלה, טובה ואין תופעה לוואי
by

איזה משיפורי ההאצה שלמדנו דורש מימוש השיפור (לא כולל הכנת נתונים!) ע"י שינוי בקוד של מחלקה אבסטרקטית Intersectable בלבד?

1
done
by
מיין לפי

בשיטה של שיפור הביצועים על ידי Grid Regular :יצירת קופסא לכל הסצנה וחלוקה לנפחים שווים - ווקסלים )Voxel - )תהיה תמיד יעילה ככל שנגדיל את מספר הווקסלים

1
done
by
מיין לפי