Discuss, Learn and be Happy דיון בשאלות

help brightness_4 brightness_7 format_textdirection_r_to_l format_textdirection_l_to_r

סמנו נכון/לא נכון: "בעלי מצפוניות גבוהה ויציבות רגשית לא אוהבים טקטיקות של שכנוע רציונלי"

1
done
by
מיין לפי

סמנו נכון/לא נכון: רצוי להשתמש בטקטיקות של שכנוע רציונלי - עובדות, הגיון, מספרים, דו"חות, טיעונים כלפי ממונים עמיתים וכפיפים

1
done
by
מיין לפי

סמנו נכון/לא נכון: טקטיקה של פניה ערכית, אידאליזם, צירת מחויבות רגשית באמצעות חיבור לערכים, השראה היא שיטה שאהובה יותר על אנשים בעלי מוחצנות גבוהה

1
done
by
מיין לפי

סמנו נכון/לא נכון: טקטיקה של בניית קואליציה היא שיטה שאהובה על אנשים בעלי פתיחות גבוהה

1
done
by
מיין לפי

סמנו נכון/לא נכון: חנופה - תשבחות, ניסיון למצוא חן, היא טקטיקה שמועדפת יחסית יותר על אנשים בעלי מוחצנות גבוהה

1
done
by
מיין לפי

מה מהתכונות הבאות אינן הוצגו בהרצאה ככאלו שמתארות, בדרך כלל, הפרעות נפוצות בקרב מנהלים?

1
done
נערך לפני שנה
by
מיין לפי

אילו מבין הטקטיקות הבאות להפעלות כוח הן חלק מטקטיקות מרכזיות שהוצגו בכיתה? (2 טקטיקות בכל תשובה)

1
done
by
מיין לפי

ציות לסמכות – Milgram, 1962 הוא ניסוי שבדק לכאורה יעילות של מתן עונש על למידה אך בפועל הראה את הכוח של שימוש בסמכות. הנבדק האמין שקיבל את תפקיד המורה אקראית, בעוד שהמשתתף השני (שחקן) קיבל את תפקיד התלמיד. ה"מורה" העביר ל"תלמיד" מטלות זיכרון פשוטות. כש"התלמיד" טעה, "המורה" נתן לו שוק חשמלי ע"י לחיצה על כפתור. לאחר כל טעות, הועלתה עוצמת השוק ב-15 וולט. בעוצמת שוק של 150 וולט, "התלמיד" ביקש שהניסוי יסתיים. החוקר השיב כי: "הניסוי מצריך שתמשיך. אנא המשך." "התלמיד" הפגין יותר ויותר חוסר נוחות וכאב. אם "המורה" לא רצה להמשיך, החוקר הסביר כי הוא לוקח אחריות אישית על תוצאות הניסוי. כמה אחוזים מן המורים המשיכו?

1
done
by
מיין לפי

מה מהבאים נכון לגבי טקטיקה של הפעלת לחץ, הפחדות, איומים, קללות, צעקות, אלימות:

1
done
נערך לפני שנה
by
מיין לפי

סטיב ג'ובס, ביל גייטס, מו"ל של הרולינג סטונס, אלן דג'נרס הם דוגמה לכך ש:

1
done
by
מיין לפי