Discuss, Learn and be Happy דיון בשאלות

help brightness_4 brightness_7 format_textdirection_r_to_l format_textdirection_l_to_r

כאשר אנו מדברים על רשתות בארגונים או באופן כללי, רשתות נוצרות כתוצאה מהצורך או מהתלות של אחד בשני על מנת להגיע למטרות משותפות, כאשר עזרה הדדית וסיוע הם הדברים המשותפים לכל התפקוד של הרשתות

1
done
by
מיין לפי

רוב הקהילות המקוונות יכילו:

1
done
by
מיין לפי

כאשר מסתכלים על מבנה הקהילה המקוונת ניתן לחלק אותה לX סוגי משתמשים. סמן את X

1
done
by
מיין לפי

כאשר מסתכלים על סוגי משתמשים במבנה הקהילה המקוונת, מה מהבאים לא נכון?

1
done
by
מיין לפי

מה מהבאים לא מתאר תפקיד בקהילת פייסבוק?

1
done
by
מיין לפי

שיתוף ידע מקבל חוסר עדיפות במקום עבודה וירטואלי

1
done
by
מיין לפי

לשיתוף ידע ישנם X שלבים. סמן את X

1
done
by
מיין לפי

מהו הסדר הנכון לשלבי קידום שיתוף ידע?

1
done
by
מיין לפי

בשלב הקידום בשיתוף ידע, המנהל ממלא את תפקיד המתבונן ועוקב בקפידה אחר מסע שיתוף הידע של שני המשתתפים

1
done
by
מיין לפי

בשלב היישום בקידום שיתוף ידע, המנהל פועל כיועץ, מעודד ומניע את המשתתפים ליישם את הידע החדש שנרכש על פני מגזרי עבודה שונים

1
done
by
מיין לפי