חברת "אבן קיסר" משקיעה מאמצים רבים בהדרכת מתקיני שיש עצמאיים (מתקינים חיצוניים שאינם עובדי החברה) וטיפוח הקשר עימם ומעניקה פרסים יקרי ערך למתקינים המגיעים להיקפי מכירה גבוהים של משטחי אבן מתוצרתה. אסטרטגיה שיווקית זו היא אסטרטגיה מסוג:
לצורך בחינת כדאיות כניסה לשוק הגרמני של חברה בתחום מכונות תעשיה, אנליסט החברה ביצע ניתוח של נתונים סטטיסטיים על התעשייה ומדדים כלכליים שמפרסם משרד הכלכלה הגרמני. מדובר במחקר מסוג-
חברה למכשירי כתיבה שוקלת להשיק מותג חדש בתחום כלי הכתיבה ולצורך כך החליטה לפלח את השוק. הצרכנים לשלוש קבוצות עיקריות - ילדים בבית הספר, סטודנטים ואנשי עסקים. זהו פילוח מסוג:
בענף האופנה מקובלת שיטת העבודה לפי מכפילים לצורך קביעת המחיר. היבואן המיבא את המוצר מכפיל את עלותו ב-2 לקביעת המחיר הסיטונאי ואילו הקמעונאי מכפיל את עלות שוב ב-2 כדי לקבוע את המחיר לצרכן. שיטת המחרה זו היא המחרה מסוג:
חברה שמשווקת ג'ינסים שינתה את ההגדרה של הפעילות שלה. ההגדרה המקורית הייתה- "אנחנו מייצרים ג'ינסים." וכעת מבקשת החברה להגדיר את הפעילות כ-"הופכים את החיים לנוחים". ההגדרה החדשה היא יישום של :