בשנת 2019 התמודד המותג NIKE עם ביקורת ציבורית בארה"ב על רקע קנסות שהטילה החברה על ספורטאיות המקבלות ממנה חסות אשר נכנסו להיריון.
על רקע הביקורת, התחייבה החברה להפסיק לעשות זאת.
מוקד הביקורת נובע מתוך:
בינואר 2017 פרסם איגוד רופאי הילדים בארה"ב המלצה לחשוף תינוקות למוצרי בוטנים כדי להקטין את הסיכון שלהם לפתח אלרגיה לבוטנים. עבור המותג "במבה" של אסם, הנמכר בארה"ב, המלצה זו מהווה:
באוגוסט 2022 יוצר תוכן תל אביבי, יצר אריזה פיקטיבית לקראנץ פיסטוק ושיתף אותו בקבוצת פייסבוק. התגובות היו נלהבות. בחברת Nestle לא נשארו אדישים ויצרו מהדורה מוגבלת של 500 אלף גלידות.
בהנחה שהמוצר עדיין קיים בשוק- חברת Nestle פעלה: