Discuss, Learn and be Happy דיון בשאלות

help brightness_4 brightness_7 format_textdirection_r_to_l format_textdirection_l_to_r

עקרון הדמיון מתייחס לנטייה של המ וח האנושי :

1
done
by
מיין לפי

המונח קשב מתייחס ל:

1
done
by
מיין לפי

הקמפיין של טמבור משתמש ב:

1
done
by
מיין לפי

הקונה - מי שמחליט לגבי תוכן הקנייה הצרכן - מי שמבצע את פעולת הקנייה

1
done
הסבר: ההגדרות שגויות, הקונה - מי שמבצע את פעולת הקנייה הצרכן - הלקוח הפרטי הצורך את המוצר
by
מיין לפי

בשונה מהעבר, כיום השווקים מאופיינים בעודף ביקוש מצד הצרכנים

1
done
הסבר: כיום יש עודף היצע, ולא עודף ביקוש.
by
מיין לפי

לפי מודל הסביבות (PETSDN (המס החדש על כלים חד-פעמיים הוא ביטוי של השפעה כלכלית.

1
done
זהו ביטוי כלכלי, המשפיע על כוח הקניה. יש לכך גם היבטים הקשורים לסביבות נוספות, אך אין זה שולל את הסביבה הכלכלית.
by
מיין לפי

חישבו על ה"מחיר." מה תפקידו ב'מודל הכלכלי' ומה תפקידו ב'מודל גירוי תגובה?' מהו ההבדל?

1
done
by
מיין לפי

הבלטנו את היתרונות של עמדת ההפנמה מבחינת העומק והיציבות. האם עלינו להסיק מכך כי בשכנוע הקונה תמיד יש להעדיף את דרך ההפנמה?

1
done
תלוי בהקשר - הפנמה עדיפה כאשר יש ליצרן יתרון יחסי ברור על פני מתחריו וקשה לחקותו, אך בסביבה תחרותית צפופה, שבה אין הבדל של ממש בין המותגים הפנמה נחותה
by
מיין לפי

בטענה הבאה: "השיווק יוצר צרכים, על המשווק לזהות את הצורך הרלוונטי ולהציע מוצר העונה על הצורך בצורה הטובה ביותר, או יותר טובה מהמתחרים". מה החלק השגוי בטענה?

1
done
by
מיין לפי

מודל פישביין מכונה גם:

1
done
by
מיין לפי