פרסומת של חישגד- אישה יושבת בזמן שגברים חתיכים משפצים לה את הדירה ובסוף מתעוררת מהחלום ומשפצים לה את הדירה אנשים לא מושכים.
והקריין אומר: נכון אולי לא תגשימי את כל החלומות שלך אבל היי לפחות תוכלי לעשות את השיפוץ שתמיד רצית, חישגד בואנה זה אחלה כסף"
מה מבנה המסר בפרסומת
רמת המעורבות יכולה להשתנות. ישנם מצבים בהם רכישת משחת שיניים נעשית גם במעורבות גבוהה כגון במצב של בעיות חניכיים קשות, או רגישות יתר, או אפילו בעבור אוכלוסיה בעייתית כגון תינוקות
מיין לפי
סדר החיפוש נקבע על פי ערך המידע: כלומר, פריט המידע בעל הערך הגבוה ביותר מבוקש תחילה, ואחריו, בסדר יורד, הפריטים הפחות חשובים.
האם אפשר, לדעתכם, לסמוך על הנחה זו בניבוי סדר החיפוש במציאות?