Discuss, Learn and be Happy דיון בשאלות

help brightness_4 brightness_7 format_textdirection_r_to_l format_textdirection_l_to_r

BYOD, SHADOW IT תוכנות אלו עושות את חיי המנמר קלים יותר

1
done
by
מיין לפי

האסדרה ברמה הארגונית מובילה תהליך שינוי ארגוני, אפילו בבחינת חינוך/ עיצוב מחדש של הארגון

1
done
by
מיין לפי

ITIL הינו רגולציה המתארת איך לנהל מערכות מידע בארגון

1
done
ITIL הינו תקן של גוף קריטי המתאר איך לנהל מערכות מידע בארגון
by
מיין לפי

סמן את כל הפעילויות יוצרות ערך בשרשרת ערך

1
sentiment_very_satisfied
done
done
done
by
מיין לפי

שרשרת האספקה הינה תמצית הקיום של הארגון

1
done
שרשרת האספקה הינה התשתית המאפשרת את ההתפתחות והקיום של שרשרת הערך שהיא תמצית הקיום של הארגון
by
מיין לפי

תמחיר משרשראות ערך הוא

1
done
by
מיין לפי

HELP DESK הינו רכיב מרכזי ב ITIL

1
by
מיין לפי

האם יש חשיבות לזיהוי של האחריות על הפריט/ המוצר בכל רגע?

1
done
by
מיין לפי

האם שרשרת ערך היא למעשה תמחיר

1
done
תמחיר הינו העמסת העלויות תוך התחשבות במחיר השוק. שרשרת ערך הינו אוסף פעולות המבוצעות על חומר מסוים, אוסף הפעולות מעלות את הערך הכלכלי של החומר
by
מיין לפי

האם מערכת SCM נחשבת למערכת חוצה ארגון

1
done
תומכת בתהליך שחוצה את כל היחידות המבניות של הארגון מהמכירות ועד לשיווק
by
מיין לפי