הנכם מצלמים שתי תמונות במצלמת CCD רגילה בחושך מוחלט. בתמונה אשר צולמה עם זמן חשיפה של מיקרו (מליונית) השניה, הערך הממוצע בכל פקסל הוא 20 דרגות אפור, ואילו בתמונה אשר צולמה באותם תנאים אך לאחר חשיפה של 10 שניות, הערך הממוצע של כל פקסל הוא 60 דרגות אפור. מה תוכל להגיד על גודלו של ה- dark noise של מצלמה זו?
בידכם שתי מצלמות CCD, א' וב', שהן זהות מלבד בגודל הצ'יפ, אשר גדול פי 4 במצלמה ב'. בהנחה שגודלו של כל פיקסל על פני הצ'יפ של המצלמות זהה, ובהינתן אותו זמן חשיפה, איזה מבין הבאים נכון?
להלן שתי הסטוגרמות של דרגות אפור. הימנית מתארת את התמונה המקורית והשמאלית את אותה התמונה לאחר מתיחת הסטוגרמה. איזו תכונה של התמונה הושפעה במיוחד ע"י מתיחת ההסטוגרמה?
מצלמת EMCCD מגדילה (מגבירה) באופן משמעותי את מספר האלקטרונים בזמן ההעברה שלהם מן הצ'יפ אל ה readout node. מלבד זה, הניחו שאין הבדל בין מצלמה מסוג זה ומצלמת CCD רגילה. איך תכונה זו תשפיע על יחס אות לרעש כאשר האור מהווה גורם מגביל בצילום?
אתם מצלמים במצלמת CCD שתי תמונות בחושך מוחלט. זמן החשיפה של התמונה השנייה ארוך פי 2 משל התמונה הראשונה. מה ניתן להגיד על הערך הממוצע של הפיקסלים בשתי התמונות?
בשיטת PALM/STORM מצלמים אלפי תמונות של הפרפרט. בתמונות נראית הפליטה של פלואורופורים בודדים. איזה מידע אשר מפיקים מכל תמונה כזו מאפשר ליצור תמונת super-resolution?