לפי מה שאני מבין, לפי חוק דנארד(full scaling) ההתנגדות נשארת קבועה.
למה זה נכון שהוא משפיע על ההתנגדות הטורית?
Yuri Lavi Boltaks0 נקודות ·
יותר מ-6 חודשים
( תגובות)
מוניטין: 1
נראה לי שהכוונה פה היא על התנגדות הדיפוזיות. באחת ההרצאות כתוב שכשהתעסקו עם תעלה ארוכה אז התנגדות טורית של הדיפוזיות הייתה זניחה, אבל לאחר שהתחילו למזער, והתעלה התקצרה משמעותית, ההתנגדות הטורית של הדיפוזיות גם נהייתה משמעותית. אורך התעלה מושפע מחוק דנארד, ולכן משפיע גם על התנגדות טורית
קצת בהתלבטות בנוגע לתשובה ב, אם למישהו יש הארה אז לדווח!
מיין לפי
Amit Bernstein1 נקודות ·
יותר מ-6 חודשים
( תגובות)
מוניטין: 150
לגבי תשובה ב' - זה מקטין gate leakage. לגבי שאר זליגות זה לא קשור לדעתי
Yotam Schultz1 נקודות ·
יותר מ-6 חודשים
( תגובות)
מוניטין: 1
הוא מקטין את אחד הרכיבים בזרם זליגה ולא פוגע באחרים אז לדעתי ב נכון
Dor Ben Lavy0 נקודות ·
יותר מ-6 חודשים
( תגובות)
מוניטין: 15
למיטב הבנתי הגדלת Cox הולכת ביחד עם שליטה יותר טובה של הGATE בתעלה וזה אומר בעצם שיש הקטנה בIsub(הזרם בין הS ל D מתחת למתח הסף). לכן אני גם די בטוח שב' נכון.