Discuss, Learn and be Happy דיון בשאלות

help brightness_4 brightness_7 format_textdirection_r_to_l format_textdirection_l_to_r

לאחר עבירת נבדל שחקן מחדש את המשחק בבעיטה שנכנסת ישירות לשער היריבה. מהי ההחלטה הנכונה?

1
done
by
מיין לפי

שחקן )קבוצה א'( בועט בעיטת קרן ומוסר את הכדור לשחקן מקבוצתו שעומד קרוב, בעמדת נבדל. לאחר מכן, השחקן מוסר את הכדור לשחקן אחר מקבוצה א' )גם בעמדת נבדל( שנוגח את הכדור ומבקיע שער. מה ההחלטה הנכונה?

1
done
by
מיין לפי

שחקן הגנה מושך בחולצתו של חלוץ ובכך מונע הזדמנות ודאית להבקעת שער. השופט מאפשר בצדק יתרון שכן הכדור מגיע לחלוץ נוסף שנמצא מול השער. לאחר מכן אותו שחקן הגנה מחלץ את הכדור מהחלוץ השני בלי לבצע עבירה. מהי החלטת השופט?

1
done
by
מיין לפי

.14 במהלך ביצוע בעיטה ישירה )בעיטה חופשית( שחקן התקפה נצמד לחומה שמורכבת מארבעה שחקני הגנה. הכדור נכנס ישירות לשער. מהי החלטת השופט?

1
done
by
מיין לפי

לאחר סיום 120 דקות במשחק גביע, קבוצה א׳ רוצה להחליף את השוער שלה שנפצע. האם זה אפשרי?

1
done
by
מיין לפי

.16 שחקן התקפה בועט בכדור, הכדור פוגע בשחקן הגנה וניתז לעבר חלוץ שנמצא בעמדת נבדל ברגע הבעיטה. לפני שהחלוץ נוגע בכדור הוא נדחף מאחור בצורה לא זהירה )קרלס( על ידי שחקן הגנה ונופל. מהי ההחלטה הנכונה:

1
done
by
מיין לפי

קפטן הקבוצה לובש סרט קפטן המוסתר ברובו מתחת לשרוול חולצתו. השופט:

1
done
by
מיין לפי

כשהמשחק משוחק שחקן מחליף זורק בקבוק לעבר שחקן יריב הנמצא מחוץ לרחבת העונשין של המחליף. היריב זז והבקבוק לא פוגע בו. מהי החלטת השופט?

1
done
by
מיין לפי

תוקף )קבוצה א'( רץ עם הכדור לתוך רחבת העונשין של היריבה. שחקן הגנה )קבוצה ב'( מתקל את התוקף ומשיג שליטה על הכדור ללא ביצוע עבירה. לאחר מכן, עדיין בתוך הרחבה, שחקן ההגנה מנסה לשמור על הכדור )הנמצא במרחק משחק מהמגן(, מותח את ידיו ומכה את התוקף בפנים עם המרפק באופן חסר אחריות. מהי ההחלטה הנכונה?

1
done
by
מיין לפי

שחקן יורחק בגין עבירת יד במקרה הבא:

1
done
by
מיין לפי