Discuss, Learn and be Happy דיון בשאלות

help brightness_4 brightness_7 format_textdirection_r_to_l format_textdirection_l_to_r

Gina wants to be able to try out multiple combinations of headlines and descriptions in order to optimize her results. Her marketing department suggests that she use responsive search ads. What are two benefits Gina could derive from using responsive search ads? (Choose two

1
done
done
הסבר: Responsive Search Ads מציעים שני יתרונות מרכזיים: רלוונטיות גבוהה יותר: המערכת מתאימה את שילובי הכותרות והתיאורים למילות החיפוש מביא להתאמה טובה יותר לכוונת המשתמש גמישות רבה יותר: אפשרות לנסות מספר שילובים של כותרות ותיאורים המערכת יכולה לבדוק אוטומטית איזה שילוב עובד הכי טוב
by
מיין לפי

Google Ads reviews saved text ads to ensure they meet advertising policies before being shown to users. What criteria are reviewed by Google Ads?

1
done
גוגל בודקת את המודעות בשני היבטים עיקריים: תוכן (Content): האם התוכן עומד במדיניות הפרסום האם אין תוכן אסור או פוגעני האם המודעה עומדת בכל הכללים והתקנות פורמט (Formatting): האם המודעה מעוצבת נכון האם היא עומדת בדרישות הטכניות האם הפורמט תואם את ההנחיות
by
מיין לפי

Google Ads was designed to deliver three things to every advertiser: relevance, control, and results. It provides relevance by connecting advertisers with the right people at the right time. It provides results by charging only when you get a click. How does Google Ads provide control?

1
done
Google Ads מספקת שליטה למפרסמים בעיקר דרך שליטה בתקציב: יתרונות השליטה בתקציב החודשי קביעת גבול הוצאה מקסימלי תכנון תקציבי יעיל מניעת חריגות בהוצאות
by
מיין לפי

Hank wants to use a 'Maximise conversions' campaign with the Performance Planner. Which recommendation can be provided to Hank by the Performance Planner?

1
sentiment_very_satisfied
עבור קמפיין Maximize Conversions, Performance Planner יכול להמליץ על: תקציב יומי ממוצע מומלץ כי: זהו הפרמטר העיקרי שניתן לשלוט בו בקמפיין Maximize Conversions המערכת מחשבת את התקציב האופטימלי להשגת מקסימום המרות
by
מיין לפי

How is using non-last-click attribution conversions useful for Performance Planner forecasts?

1
done
שימוש בייחוס המרות שאינו last-click ב-Performance Planner חשוב כי: המרות תוספתיות (Incremental): מזהה את כל נקודות המגע שתרמו להמרה לא רק את הקליק האחרון שהוביל להמרה מאפשר להקצות תקציב לכל נקודות המגע החשובו הקצאת תקציב יעילה יותר: מתחשב בכל הערוצים שתורמים להמרה מאפשר לזהות את התרומה האמיתית של כל נקודת מגע עוזר להקצות תקציב באופן שממקסם המרות נוספות
by
מיין לפי

Jimmy has completed the headline section of his text ad and is now writing the description section. What are three factors that Jimmy should include in the description section of his text ads? (Choose three.)

1
done
done
done
בכתיבת תיאור מודעה יעיל, יש לכלול: מחירים ומבצעים: מושך תשומת לב מספק מידע חשוב יכול להניע להחלטת רכישה קריאה לפעולה: מנחה את המשתמש מה לעשות מגדיל סיכויי המרה יוצר דחיפות ייחודיות העסק: מבדל מהמתחרים מציג ערך מוסף מסביר למה לבחור בך
by
מיין לפי

Ingrid wants to acquire a lot of exposure for a new product line that she's launching. She understands that she can reach a significant portion of people on the internet with the help of a Display campaign. In what way will a Display campaign achieve Ingrid's marketing goal?

1
done
הצגת מודעות: מופיעות באתרים שונים ברשת מוצגות לפי תוכן רלוונטי לעסק מוצגות לפי תחומי העניין של הלקוחות
by
מיין לפי

Jamie wants to focus on selling her overstocked blue saucepans. She sets up keywords using a broad-match modifier. What are two ways the broad-match modifier makes Jamie's work easier? (Choose two.)

1
done
done
Broad Match Modifier הוא כלי שמאזן בין גמישות לשליטה במילות מפתח. הוא מאפשר למודעות להופיע בחיפושים שכוללים וריאציות של מילות המפתח שלך, אבל עם יותר שליטה מאשר Broad Match רגיל. היתרון המרכזי הוא שלא צריך לחשוב על כל הווריאציות האפשריות של מילות המפתח, והמערכת עושה זאת באופן אוטומטי תוך שמירה על רלוונטיות גבוהה. זה חוסך זמן בניהול הקמפיין, מפחית עלויות על קליקים לא רלוונטיים ומשפר את שיעור ההמרה. בנוסף, ניתן לשלב אותו עם סוגי התאמה אחרים ליצירת אסטרטגיית מילות מפתח מקיפה ויעיל
by
מיין לפי