חברת סנו מובילה את תחום חומרי הניקיון ותופסת את נתח השוק הגדול ביותר. שיעור הצמיחה בענף חומרי הניקוי הוא גבוה. לעומת זאת, בתחום החיתולים החד פעמיים המוצר "ליטופים" של סנו תופס נתח שוק קטן ושיעור הצמיחה בענף הוא גבוה.
סנו משקיעה תקציבי פרסום רבים בתחום חומרי הניקיון ומשאבים רבים במחקר ופיתוח ובפרסום בתחום החיתולים. במקביל סנו מחפשת למכור את היחידה העסקית העוסקת בטואלטיקה. על פי מודל קבוצת יועצי בוסטון (מודל BCG), סמנו את המשפט הנכון ביותר: