Think, Solve, and Learn למדת 0 מתוך 25

שים לב! - לא תוכל לראות התקדמות למידה ללא התחברות (תמיד תשאר על 0%)
לחץ פה להתחברות מהירה

shuffle help brightness_4 brightness_7 format_textdirection_r_to_l format_textdirection_l_to_r

על פי סלייה (Selye), במצב של לחץ...

(20 נק') - שאלה #13520

תנאים שונים יובילו לדפוסי קבלת החלטות שונים. עפ"י המודל של ג'ניס ומאן, ניתן לנבא כי...

(20 נק') - שאלה #13523

נועם החל לעבוד במפעל ממשלתי כעובד זמני, לתקופת הקיץ. המנהלת הישירה שלו, שפרה, היא אחת הותיקות במפעל ובעלת קביעות. נועם, כמו שאר האנשים בקבוצה, חש לחץ ובלבול מדרישותיה של שפרה כמנהלת: היא יכולה לבקש ביום אחד שיעשה דבר מסוים ולמחרת את ההפך. בנוסף, היא אינה לוקחת אחריות על טעויותיה ומאשימה אותו בכל דבר שמשתבש. למעשה, היא מרשה לעצמה להתנהג בשחצנות מוקצנת הן מול הכפיפים שלה והן מול הממונים שלה ללא חשש. אילו איפיוני אישיות באים לידי ביטוי בתאור של שפרה?

(20 נק') - שאלה #13525

נועם החל לעבוד במפעל ממשלתי כעובד זמני, לתקופת הקיץ. המנהלת הישירה שלו, שפרה, היא אחת הותיקות במפעל ובעלת קביעות. נועם, כמו שאר האנשים בקבוצה, חש לחץ ובלבול מדרישותיה של שפרה כמנהלת: היא יכולה לבקש ביום אחד שיעשה דבר מסוים ולמחרת את ההפך. בנוסף, היא אינה לוקחת אחריות על טעויותיה ומאשימה אותו בכל דבר שמשתבש. למעשה, היא מרשה לעצמה להתנהג בשחצנות מוקצנת הן מול הכפיפים שלה והן מול הממונים שלה ללא חשש. מהי גישת ההתמודדות העדיפה עבור נועם במצב זה?

(20 נק') - שאלה #13527

תופעת ה"צמצום" בקרב הלומי קרב מזכירה ביותר צורת התמודדות של...

(20 נק') - שאלה #13529