Think, Solve, and Learn למדת 0 מתוך 83

שים לב! - לא תוכל לראות התקדמות למידה ללא התחברות (תמיד תשאר על 0%)
לחץ פה להתחברות מהירה

shuffle help brightness_4 brightness_7 format_textdirection_r_to_l format_textdirection_l_to_r

חוקרת בודקת את הקשר שבין מספר הפעמים שמנהל מותח ביקורת על העובדים לבין התפוקה שלהם. לשם כך היא מעבירה לעובדים שאלונים בהם הם מתבקשים לציין את מספר הפעמים במשך היום שהמנהל שלהם מבקר אותם, ובודקת את תפוקותיהם. היא מצאה כי, למרות מספר יוצאים מן הכלל, ככל שהמנהל מעביר ביקורת רבה יותר על העובדים כך תפוקותיהם יורדות. אצל חלק התפוקה יורדת באופן דראסטי ואצל חלק באופן מתון מאוד. איזו מהמתאמים הבאים יכולים להעיד על ממצאיה?

(20 נק') - שאלה #65981

במערך מחקר מתאמי:

(20 נק') - שאלה #65982

בארגון מסוים, ארבעה פועלי ייצור שעובדים יחד במחלקת הייצור, נפגשים באופן די קבוע בשעות הערב בבית קפה. על פי הנלמד בנושא קבוצות וצוותים נכון לומר כי כאשר הם נפגשים בערב הם:

(20 נק') - שאלה #65983

שלמה ראש צוות של 10 עובדים. שלמה מרגיש כי הדברים עדיין לא ברורים ולתחושתו העובדים עוד לא ממש מבינים כי הם חלק מקבוצה שאמורה לבצע משימות. לאור הנלמד בנושא קבוצות וצוותים סביר כי:

(20 נק') - שאלה #65985

רפאלי וסטון חקרו השפעת הבעת רגש על מכירות בחנויות נוחות. מה תמליצו למנהלים בארגונים לעשות לאור מחקר זה?

(20 נק') - שאלה #65986