Think, Solve, and Learn למדת 0 מתוך 77

שים לב! - לא תוכל לראות התקדמות למידה ללא התחברות (תמיד תשאר על 0%)
לחץ פה להתחברות מהירה

shuffle help brightness_4 brightness_7 format_textdirection_r_to_l format_textdirection_l_to_r

ממשלות מסוימות בעולם מעודדות את אזרחיהן להתחסן כנגד וירוס הקורונה בדרכים שונות. למשל, ממשלת יוון הודיעה לאחרונה כי היא מתכוונת להציע 150 אירו ותוכנית גלישה חינמית לחודש לטלפון הנייד לכל צעיר או צעירה שיתחסנו נגד קורונה, ומדינות שונות בארה"ב קיימו הגרלות פרסים למתחסנים. ממשלות אלה רואות בחיסון נגד הקורונה כמוצר:

(20 נק') - שאלה #95764

כאשר אנו מחליטים לרכוש מוצרים, אנו מושפעים מגורמים: (סמנו כל מה שנכון)

(20 נק') - שאלה #95765

חברת "קסטרו" הנה חברת אופנה ישראלית אשר הוקמה כבר ב- 1933 . החברה החלה דרכה בתור חברת אופנה לנשים בלבד. בשנת 2000 התרחבה קסטרו לתחום אופנת הגברים והקימה את רשת קסטרו-מן. בשנת 2013 השיקה קסטרו קו אופנה לילדים הידוע בשם הילדים של קסטרו, ובהמשך הציעה גם אופנה לתינוקות באמצעות רשת קסטרו-בייבי. על פי מודל אנסוף שנלמד בכיתה, מהי אסטרטגיית הצמיחה בה נקטה חברת קסטרו?

(20 נק') - שאלה #95766

בניתוח שערכה מנהלת השיווק של חברת תיירות בתחילת השנה צוין כי ייתכן שמגפת הקורונה תישאר עמנו לזמן רב ולכן יש להיערך לכך בהתאם. ניתוח זה הנו חלק מ:

(20 נק') - שאלה #95767

באיזה גישת ניהול שיווק נוקטת חברה שמייצרת סכינים ואולרים אשר ממוקדת בפיתוח מוצרים חדשניים ושיפור מתמיד של איכות הסכינים והאולרים?

(20 נק') - שאלה #95768