Think, Solve, and Learn למדת 0 מתוך 55

שים לב! - לא תוכל לראות התקדמות למידה ללא התחברות (תמיד תשאר על 0%)
לחץ פה להתחברות מהירה

shuffle help brightness_4 brightness_7 format_textdirection_r_to_l format_textdirection_l_to_r

בכתבה שפורסמה בכלכליסט: לפיכך זוהי קריאה להתנהגות מסוג:

(20 נק') - שאלה #139036

מהו מגה טרנד (מגמת על)?

(20 נק') - שאלה #139040

במחקר שנערך בסופר מקומי בארה"ב בשנת 2001 נמצא כי צרכנים חשים עומס- יתר כאשר מגוון האפשרויות רחב, וגורם להם תחושה של תסכול וקושי מתהליך הבחירה ולרמת ביטחון נמוכה יחסית בהצלחת הבחירה. זהו תיאור של:

(20 נק') - שאלה #139042

מהי הפעולה השיווקית שנועדה למנוע את תחושת הדיסוננס, אשר עלולה להופיע לאחר רכישת מחשב נייד (לפטופ) עם מסך מגע מובנה?

(20 נק') - שאלה #139046

מהי ההנחה העיקרית במודל המפצה (המודל הליניארי) של פישביין ואייזן?

(20 נק') - שאלה #139049