ברשת מלונות "חלומי" החליטה ההנהלה שלפקידי הקבלה תהיה יכולת לתת שרותים שונים כגון: קליטת אורחים חדשים, סגירת חשבון, טיפול בבקשות לשינוי חדרים, נתינת מידע על אירועים ולוחות זמנים של המלון. כמו כן הוחלט שהפקידים יוכלו לאשר בעצמם שידרוג חדרים לאורחים, או להחליט מתי מגיע פיצוי לאורח בהתאם למדיניות המלון. על פי מודל מאפייני התפקיד של האקמן ואולדהם:
ברשת מלונות "חלומי" החליטה ההנהלה שלפקידי הקבלה תהיה יכולת לתת שרותים שונים כגון: קליטת אורחים חדשים, סגירת חשבון, טיפול בבקשות לשינוי חדרים, נתינת מידע על אירועים ולוחות זמנים של המלון. כמו כן הוחלט שהפקידים יוכלו לאשר בעצמם שידרוג חדרים לאורחים, או להחליט מתי מגיע פיצוי לאורח בהתאם למדיניות המלון. על פי מודל מאפייני התפקיד של האקמן ואולדהם:
* השאלה נוספה בתאריך: 27-01-2023