רשת הקפיטריות "קרנף" באוניברסיטה ערכה ניתוח שיווקי, חלק מהתובנות שלעלו היו שהסטודנטים הם "קהל שבוי" הם נתונים במסגרת הפסקות קצרות מאוד ולכן הם הולכים למקומות קרובים למקום הימצאם, ומעדיפים להימנע מתורים.
הבנה זו מיצגת במודל פורטר את מרכיב הכח של:
רשת הקפיטריות "קרנף" באוניברסיטה ערכה ניתוח שיווקי, חלק מהתובנות שלעלו היו שהסטודנטים הם "קהל שבוי" הם נתונים במסגרת הפסקות קצרות מאוד ולכן הם הולכים למקומות קרובים למקום הימצאם, ומעדיפים להימנע מתורים.
הבנה זו מיצגת במודל פורטר את מרכיב הכח של:
* השאלה נוספה בתאריך: 02-02-2023