מבוא לשיווק - תואר שני ניהול השיווק חזרה למבחן

לחץ כאן לכל השאלות

בסוף מרץ 22, פוסם כי לאחר שנתיים של פיתוח, אשת העסקים, היזמית והדוגמנית נטע אלחמיסטר השיקה מותג ביוטי משלה. המותג שנקרא, BYNETA, ימכור מגוון מוצרי שיזוף והגנה מהשמש. צפי המכירות יעמוד על כ 20 מיליון ש״ח בשנה הראשונה בישראל. ועל כן בעוד מספר חודשים יצא לשוק ליין שני של מוצרי איפור חדשים שיצאו למכירה בהמשך גם בחו”ל. בין המוצרים שהושקו – ספריי שיזוף עצמי לפנים, מוס שיזוף אקזוטי לגוף, בודי גלואו, מייק אפ ספריי לרגליים ולפנים ועוד. בהודעת ההשקה צוטטה נטע אלחמיסטר: “המותג הוא תוצר של עבודה ארוכה ומשותפת שכללה ירידה לפרטים הקטנים ביותר וחשיבה על המוצרים בהם אני משתמשת, או שאותם תמיד רציתי לעצמי. כך אני מבטיחה לעוקבות ועוקבים שלי 100% אותנטיות. כל אחד מהמוצרים האלה מביא לידי ביטוי את מי שאני, את אורח החיים שלי ואת הערכים שלי." לפי המתואר בקטע זה המותג BYNETA, משקף את פילוסופית:

1
done
by
מיין לפי

* השאלה נוספה בתאריך: 02-02-2023