בישראל ניתן לראות כי בענף הסלולאר החלפת החברה קלה מאוד, אין בידול בין רכיבי השירות וקיים חוסר רצון לשמר לקוח שיכול לעבור ספקים בקלילות.
בשוק הטלפונים (המכשירים) - למכשירים יש בידול גבוה ולכן יש פערי מחיר גדולים בין המותגים.
לפיכך, לפי מודל פורטר:
בישראל ניתן לראות כי בענף הסלולאר החלפת החברה קלה מאוד, אין בידול בין רכיבי השירות וקיים חוסר רצון לשמר לקוח שיכול לעבור ספקים בקלילות.
בשוק הטלפונים (המכשירים) - למכשירים יש בידול גבוה ולכן יש פערי מחיר גדולים בין המותגים.
לפיכך, לפי מודל פורטר:
* השאלה נוספה בתאריך: 02-02-2023