מוסד אקדמאי בדרום הארץ מבקש לפנות לפלח שוק של אנשים ממעמד סוציו-אקונומי נמוך, המתקשים בפרנסתם, ולשווק להם השכלה גבוהה.
עפ"י היררכית הצרכים של מאסלו, אילו צרכים כדאי למכללה להדגיש במסר התקשורתי לאוכלוסייה זו?
מוסד אקדמאי בדרום הארץ מבקש לפנות לפלח שוק של אנשים ממעמד סוציו-אקונומי נמוך, המתקשים בפרנסתם, ולשווק להם השכלה גבוהה.
עפ"י היררכית הצרכים של מאסלו, אילו צרכים כדאי למכללה להדגיש במסר התקשורתי לאוכלוסייה זו?
* השאלה נוספה בתאריך: 02-02-2023