מבוא לשיווק - תואר שני ניהול השיווק חזרה למבחן

לחץ כאן לכל השאלות

בשנת 2015, כחודשיים לאחר שהשיקה את הגבינה הצהובה המיובאת ללא מכס תחת מותג עלמה, תיאלץ חברת נטו לשנות את אריזת הגבינות במידה כזו שתצמצם את הדמיון למותג עמק של תנובה. זאת במסגרת הסדר פשרה אליו הגיעו הצדדים אחרי שתנובה הגישה לבית המשפט המחוזי בלוד צו מניעה כנגד נטו. זוהי דוגמה בה חברת נטו ניסתה לנצל את הטיית ה___________ של הצרכנים.

1
sentiment_very_satisfied
by
מיין לפי

* השאלה נוספה בתאריך: 03-02-2023