מוסד אקדמי בדרום הארץ מבקש לפנות לפלח שוק של אנשים ממעמד סוציו-אקונומי נמוך, המתקשים בפרנסתם, ולשווק להם השכלה גבוהה.
על פי ההרכית הצרכים של מאסלו אילו צרכים כדאי למכללה להדגיש במסר התקשורתי לאוכלסייה זו?
מוסד אקדמי בדרום הארץ מבקש לפנות לפלח שוק של אנשים ממעמד סוציו-אקונומי נמוך, המתקשים בפרנסתם, ולשווק להם השכלה גבוהה.
על פי ההרכית הצרכים של מאסלו אילו צרכים כדאי למכללה להדגיש במסר התקשורתי לאוכלסייה זו?
* השאלה נוספה בתאריך: 03-02-2023