חוקרות בדקו את הקשר בין מוטיבציה לבין הצלחה אקדמית. הן גילו כי קיים קשר חיובי, אך חשדו כי המצב סוציו-
אקונומי של הנבדקות קשור אף הוא לשני המשתנים. חוקרת א' טענה כי לפי הספרות, ידוע שמצב סוציו-אקונומי
נמצא כמשפיע על מוטיבציה ועל הצלחה אקדמית. חוקרת ב' טענה כי הקשר בין מוטיבציה לבין הצלחה אקדמית
קיים רק עבור מצב סוציו אקונומי ממוצע ומעלה. חוקרת א' טוענת כי מצב סוציו-אקונומי הינו משתנה _______
וחוקרת ב' טוענת כי מצב סוציו-אקונומי הינו משתנה ________.
חוקרות בדקו את הקשר בין מוטיבציה לבין הצלחה אקדמית. הן גילו כי קיים קשר חיובי, אך חשדו כי המצב סוציו-
אקונומי של הנבדקות קשור אף הוא לשני המשתנים. חוקרת א' טענה כי לפי הספרות, ידוע שמצב סוציו-אקונומי
נמצא כמשפיע על מוטיבציה ועל הצלחה אקדמית. חוקרת ב' טענה כי הקשר בין מוטיבציה לבין הצלחה אקדמית
קיים רק עבור מצב סוציו אקונומי ממוצע ומעלה. חוקרת א' טוענת כי מצב סוציו-אקונומי הינו משתנה _______
וחוקרת ב' טוענת כי מצב סוציו-אקונומי הינו משתנה ________.
* השאלה נוספה בתאריך: 06-02-2023