מבוא להנדסת תוכנה מבוא להנדסת תוכנה

לחץ כאן לכל השאלות

כאשר ההוספנו בפרויקט תמיכה בתאורה זוהרת (Light Emission) עשינו את השינוים הבאים בממשק Intersectable הוספנו מתודה fintGeoIntersections על מנת שתחזיר רשימה של זוגות של גוף-נקודה הפכנו את הממשק למחלקה אבסטרקטית (ראה בנקודה הבאה) מימשנו את המתודה הישנה findIntersections בתוך Intersectable והפכנו אותה למתודה לא וירטואלית )על מנת למנוע את דריסתה - override). איזה עיקרון מהעקרונות הבאים רצינו ליישם במימוש של המתודה הישנה?

1
done
by
מיין לפי
by שי מרדכי
שי מרדכי 0 נקודות · לפני 3 חודשים
מוניטין: 60
לא חזרנו על עצמנו. הוספנו מתודה, ואת הישנה הפכנו לוירטואלית.
by
by שלום שלמנוביץ
שלום שלמנוביץ 0 נקודות · לפני 3 חודשים
מוניטין: 75
לייט אמישון + פיינד גיאו אינטרסקשן + פיינד אינטרסקשן = יבש. לא לשכוח!
by

* השאלה נוספה בתאריך: 19-02-2023