כאשר ההוספנו בפרויקט תמיכה בתאורה זוהרת (Light Emission) עשינו את השינוים הבאים בממשק Intersectable
הוספנו מתודה fintGeoIntersections על מנת שתחזיר רשימה של זוגות של גוף-נקודה
הפכנו את הממשק למחלקה אבסטרקטית (ראה בנקודה הבאה)
מימשנו את המתודה הישנה findIntersections בתוך Intersectable והפכנו אותה למתודה לא וירטואלית )על מנת למנוע את דריסתה - override).
איזה עיקרון מהעקרונות הבאים רצינו ליישם במימוש של המתודה הישנה?
כאשר ההוספנו בפרויקט תמיכה בתאורה זוהרת (Light Emission) עשינו את השינוים הבאים בממשק Intersectable
הוספנו מתודה fintGeoIntersections על מנת שתחזיר רשימה של זוגות של גוף-נקודה
הפכנו את הממשק למחלקה אבסטרקטית (ראה בנקודה הבאה)
מימשנו את המתודה הישנה findIntersections בתוך Intersectable והפכנו אותה למתודה לא וירטואלית )על מנת למנוע את דריסתה - override).
איזה עיקרון מהעקרונות הבאים רצינו ליישם במימוש של המתודה הישנה?
* השאלה נוספה בתאריך: 19-02-2023