חברת על-בד היא חברה ישראלית מצליחה, שהוקמה על ידי המושב השיתופי משואות יצחק, היא
החברה המובילה בעולם ביצור מגבונים לחים. ומשווקת אותם בשיטת Private label , כלומר היא מיצרת את המוצרים עבור חברות אחרות, לרב קמעונאים גלובלייים גדולים, המשווקים את המוצרים תחת שם המותג שלהם. החברה פועלת מעל ל- 30 שנה, נסחרת בבורסה הישראלית ומציגה מחזורי מכירות של מעל למליארד ₪ בשנה. עד שנת 2010 פעילות המגבונים היתה פעילות היחידה של החברה. איך ניתן לתאר את אסטרטגית כיסוי השוק של החברה עד שנה זו –
חברת על-בד היא חברה ישראלית מצליחה, שהוקמה על ידי המושב השיתופי משואות יצחק, היא
החברה המובילה בעולם ביצור מגבונים לחים. ומשווקת אותם בשיטת Private label , כלומר היא מיצרת את המוצרים עבור חברות אחרות, לרב קמעונאים גלובלייים גדולים, המשווקים את המוצרים תחת שם המותג שלהם. החברה פועלת מעל ל- 30 שנה, נסחרת בבורסה הישראלית ומציגה מחזורי מכירות של מעל למליארד ₪ בשנה. עד שנת 2010 פעילות המגבונים היתה פעילות היחידה של החברה. איך ניתן לתאר את אסטרטגית כיסוי השוק של החברה עד שנה זו –
* השאלה נוספה בתאריך: 25-05-2023