שיווק שיווק למנהלים - אב"ג תשפ"ג

לחץ כאן לכל השאלות

בשנת 2017 נכנסה החברה להשקעה במפעל חדש בדימונה שיתמחה במגבונים לחים המתפרקים במים ומשמשים כתחליף לנייר טואלט רגיל. להלן ציטוט מראיון עם מנכ"ל החברה אמנון ברודי "הנייר הטואלט הלח יכול להיות מוצר שמלווה את לקוח עד 120 . להערכתי זה יהיה מוצר הגדול ביותר בשוק. זה תחום שצומח בארה"ב ובאירופה בכ־ 10% – 12% בשנה. זה המון ". – כיצד ניתן לתאר מהלך זה -

1
done
by
מיין לפי

* השאלה נוספה בתאריך: 25-05-2023