ניתן לצפות כי ככל שארגון חווה רמת מורכבות (Complexity) גבוהה יותר בכל הקשור ללקוחות, העדפותיהם, והרגלי הצריכה שלהם – נטייתו תהיה לאסוף יותר שדות נתונים עבור כל לקוח.
איזה מהבאים מסביר באופן המובהק ביותר את הטיעון העומד מאחורי קביעה זו ?
ניתן לצפות כי ככל שארגון חווה רמת מורכבות (Complexity) גבוהה יותר בכל הקשור ללקוחות, העדפותיהם, והרגלי הצריכה שלהם – נטייתו תהיה לאסוף יותר שדות נתונים עבור כל לקוח.
איזה מהבאים מסביר באופן המובהק ביותר את הטיעון העומד מאחורי קביעה זו ?
* השאלה נוספה בתאריך: 18-06-2023