חברה המציעה יישומון מובייל לקניות מבקשת לבחון השפעה של אפשרות התשלום באמצעות "ארנק אלקטרוני" על "מקדם ההמרה" (Y - שיעור הכניסות ליישומון שמסתיימות ברכישה).
בהמהלך שתי תקופות זמן, נבחנו שתי קבוצות משתמשים שוות גודל, עם מדגם גדול:
קבוצהA השתמשה בשתי התקופות ביישומון, ללא "ארנק אלקטרוני".
קבוצהB השתמשה בתקופה הראשונה בגרסה זהה לקבוצה A, ובתקופה השניה בגרסה עם "ארנק אלקטרוני"
התרשים משמאל משקף שיערוך של ממוצעי מקדמי ההמרה, וכן את רווח הסמך (CI – Confidence Interval ) לכל שיערוך, ברמה של 95%.
בהתחשב באופי המידע המוצג בתרשים, לאיזה סוג של אנליטיקה ניתן לשייך אותו ?
חברה המציעה יישומון מובייל לקניות מבקשת לבחון השפעה של אפשרות התשלום באמצעות "ארנק אלקטרוני" על "מקדם ההמרה" (Y - שיעור הכניסות ליישומון שמסתיימות ברכישה).
בהמהלך שתי תקופות זמן, נבחנו שתי קבוצות משתמשים שוות גודל, עם מדגם גדול:
קבוצהA השתמשה בשתי התקופות ביישומון, ללא "ארנק אלקטרוני".
קבוצהB השתמשה בתקופה הראשונה בגרסה זהה לקבוצה A, ובתקופה השניה בגרסה עם "ארנק אלקטרוני"
התרשים משמאל משקף שיערוך של ממוצעי מקדמי ההמרה, וכן את רווח הסמך (CI – Confidence Interval ) לכל שיערוך, ברמה של 95%.
בהתחשב באופי המידע המוצג בתרשים, לאיזה סוג של אנליטיקה ניתן לשייך אותו ?
* השאלה נוספה בתאריך: 24-06-2023