על פי המאמר של מרסקין, לסטריאוטיפים יש לעתים קרובות תפקיד שלילי בעיצוב הצגתן של קבוצות מיעוטים בתקשורת. סטריאוטיפים יכולים להנציח הטיות ולחזק דעות קדומות קיימות, מה שמוביל לדחיקה ולייצוג חסר של קבוצות אלו. הם יכולים לגרום לייצוגים לא מדויקים ומוגבלים שלא מצליחים ללכוד את השונות והמורכבות של חוויות מיעוטים. מרסקין מדגישה את החשיבות של אתגר ולעבור מעבר לסטריאוטיפים כדי להשיג תיאורי תקשורת מדויקים ומכילים יותר של קבוצות מיעוט. את התשובה ניתן למצוא בעמוד 2, בראש הדף.